Jak widzicie umarłam lecz zmartwych wstałam a wskszesiły mnie nominacje od @kashidaKun . (zauważyłam że niektórzy dodają opowiadania jako nominacje a niektórzy po prostu dodają do książek, jak widać wybrałam to drugie)
1.Masz rodzeństwo?
Młodszą opętaną siostrę.2.Opisz siebie w dwóch słowach.
Introwertyk, nerd.3.Ulubiona książka?
"Gra o tron"4.wstaw 5 zdjęć z galerii.
Zgadnijcie które to ja xdd.
5.lubisz nominacje?
Tak.6.masz zwierzęta.
Psa Dragona, kota Plamkę i dwa szczury Yuriegi i Victora.7. Oglądałaś "Teen wolfa"?
Tak do puki nie dali tych wszystkich psołaków i innych gówien.8. Oglądałaś Harrego Pottera?
Kto nie oglądał? Najbardziej nienawidzę Harrego xdd.9.widzisz coś w nocy?
Jem marchew to widzę lol.10.lubisz Grażynę?
Żem jaj Janusz jak tu żonki nie kochć xd.11.lubisz mnie?
Jestem introwertykiem więc ciężko stwierdzić.12.Masz w planach napisać nowe ff?
Tak i nawet wam powiem jak się będzie nazywać "my Katsuki academia",ale więcej nie zdradzę.13.wiesz co to 1D?
Wiem 😔14.kogo z 1D najbardziej lubisz.
Nikogo bo nie lubię popu czy co to ma być i nie słucham niczego takiego i wole rocka typu "imagine dragons" i "foals".15.Ulubione słodycze?
Chałwa z Ukrainy💖💖💖💖16.Ulubiony aktor?
Tom Hiddleston.17.Ulubiony cytat?
Samotny wilk umrze, wataha przetrwa~Ned Stark.18.Ulubiony kolor?
Czerwony, błękitny, czarny.
19. wattpad vs Faceboo.
Wattpad.
20.Masz ochotę kogoś przytulić?
Tak, ale jestem chora :{
21.Jaki masz nawyk?
Gadania samemu do siebie, drapania się w stresujących sytuacjach, rzucanie się na łózko w nową pościel, więcej nie chce mi się wymieniać.
22.Byłaś kiedyś za granicą ?
Tak i przez jakiś czas mieszkałam w Irlandii.
23.Oceń ten cytat w skali od 1-10.
"wspomnienia przenoszą nas do przeszłości a marzenia do przyszłości"
moje marzenia ograniczają się do chcę gofra więc jak dla mnie ten cytat jest 2 na 10 .
24.Najładniejsze imię żeńskie?
Siggy
25.krótkie vs długie włosy.
U ziomków długie u lasek krótkie.
26. Podoba ci się twój pokój?
Jest zajebisty lol.
Nominuję
CZYTASZ
Boku no Hero Academia // Scenariusz
FanficKrótkie opowiadania Postać x Reader z Boku no Hero Academi. UWAGA!!! Pisze z perspektywy chłopaka, więc będą to shipy typu boyxboy. Nie lubisz, nie czytaj. (To mój pierwszy scenariusz więc sorry za pomyłki, czy coś).