037

1.9K 172 13
                                    

YOU'RE VAMPIRE?

My Goshhhh snhzdnhcfughtvg!! Why so hot man!?😍❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

My Goshhhh snhzdnhcfughtvg!! Why so hot man!?😍❤

Jungkook nak bagitau yang watak dia ada balik kot. Tu yang menggoda para readers dan author. Auchh💕

Welcome back, Jeon Jungkook!!!🎉

.

.

[Minseo pov]

Sudah seminggu pemergian Jackson. Sudah seminggu jugaklah aku sering berkurung di dalam bilik.

Aku sedih. Sedih yang teramat. Aku menyesal. Menyesal yang teramat. Aku tak sangka Jackson menghidap kanser hati sejak awal tahun kami masuk gred 4.

Dia boleh pulak berdiam. Sampaikan dah tahap 4, barulah rahsia tu terbongkar. And, aku rasa menyesal sebab aku tak layan dia dengan baik sejak aku rapat dengan Taehyung.

Taehyung? Arghhhh vampire tak guna! Aku tak sangka dia sanggup buat macam tu dekat aku. Aku benci dia!

Menyesalnya tak terkata. Dia buat semua tu sebab dia nak perhatian aku. Dia nak perhatian aku, Jeonhyun dan Baekhyun sebelum dia pergi tinggalkan dunia ni.

Waktu dia dah nazak, barulah dia luahkan perasaan dia dekat aku. That time, aku memang rasa nak... Aku nak je putarkan balik masa.

Tapi, semua dah terlambat. Jackson takkan kembali buat selama-lamanya.

Air mata yang mengalir membasahi pipi kuseka dengan ibu jari. Aku memandang diriku di dalam cermin. Aku memegang rantai pemberian Jungkook ini.

Jeon Jungkook.

Sudah agak lama aku tak berjumpa dengan dia. Sejak aku nak jaga Jackson. Hampir 3 minggu aku tak bersemuka dengannya. Call pun tak. Mesej pun tak. Aku post gambar dekat Instagram like pun tak.

Dia sihat ke?

Aku mengeluh perlahan. Smartphone kucapai. Terus saja aku keluar dari bilikku.

.

.

Aku teragak-agak hendak memulas tombol pintu rumah Jungkook ini.

Nak bukak ke tak? Nak bukak ke tak? Sebab aku ketuk pintu banyak kali dah ni. Seekor pun tak menyahut ke apa. Aku membuka juga pintu rumah ini.

Masuk saja ke dalam rumah, tiada sesiapa di situ. Kosong. Aku melangkah setapak demi setapak ke hadapan dengan perlahan. Baru saja aku ingin menuju ke tangga, aku tersempak dengan Jimin.

Terkejut jugak aku. Tiba-tiba Jimin datang dari dapur dengan lajunya dia jalan.

Jimin memandang ke arahku. "Minseo! Hah, elok la awak datang. Jom, jom! Ikut saya naik atas."

☆ミ ONE : You're Vampire? ˚꒰ 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 ꒱°ˎˊ˗Where stories live. Discover now