039

2.5K 157 19
                                    

YOU'RE VAMPIRE?

[Minseo pov]

Entah dah berapa kali budak yang bernama Kim Minseo ni turun naik turun naik di dalam lif. Bila lif terbuka, keras je macam batu.

Ahh! Kisah apa aku? Yang aku tahu sekarang ni, aku malu giler. Tak tahu dah nak sorok muka dekat mana.

Sebab tu au berkurung je dalam lif ni. Lepas je aku mandi pakai bajy semua, terus aku keluar.

Jungkook? Tidur lagi rasanya. Entah. Aku tak ambik peduli pun. Geram dan malu bercampur aduk sekarang ni.

Geram sebab dia suka hati je ambil kesempatan macam tu. Malu sebab aku pun reda je semalam. Ohh sh*t! Kenapa aku kalah dengan dia semalam? Kenapa aku terima je dia buat macam tu?

Kalau aku... pregnant? Arghhhh tak, tak, tak. Aku harap sangat tak. Tapi semalam tu...

Jeon Jungkook!

Kau ni memang byuntae betul! Dia marah Taehyung nak ambil kesempatan dekat aku dulu. Sekarang ni, dia yang ambil kesempatan dekat aku.

Siapa yang patut kena belasah sepatutnya? Cer gitau ceq sat. Ceq nak tau nihh. Hampa habaq kaih.

Pintu lif tetbuka. Kelihatan dua tiga orang masuk ke dalam lif ini. Aku dengan segera duduk di satu sudut yang agak tersorok di dalam lif itu.

Janganlah si Jungkook tu bangun sekarang. Aku malu lagi weyhh. Nak marah pun ya ni.

[End Minseo pov]

+++++++

[Jungkook pov]

Sinaran cahaya matahari yang menyuluh  masuk ke dalam bilikku inu menganggu tidurku. Aku mencelikkan mataku dengan susah payahnya.

Aku menepuk-nepuk di sebelahku. Eh? Apasal rasa kosong je?

Aku membuka mataku seluas-luasnya. Walaupun agak sukar untuk mencelikkan mata ketika ini.

Tekaan ku tepat. Sebelahku kosong. Susuk tubuh Minseo sudahpun tiada. Mana dia pergi? Takkan dah balik? Ke... ada je dekat luar?

Aku tersenyum sendirian. Teringat pulak kejadian semalam. Sorry, Minseo. Aku dah tak boleh tahan sangat semalam. Nafsu aku membuak-buak. Kau terlalu menggoda.

Aku bangun dari baringku. Tuala yang disangkut di tempat menyidai tuala kusambar lalu aku terus masuk ke dalam bilik air.

.
.

Mataku meliar mencari kelibat Minseo di sekitar apartment ku ini. Mana pulak budak ni pergi? Nak kata balik, celah mana dia balik?

Aku terus menuju ke arah lif. Kau gila ke apa nak teleport? Ada CCTV kot. Tak rasa ke kalau aku teleport orang yang perhatikan dekat CCTV tu akan nampak?

Fikir pakai otak ye. Bukan lutut.😌

1 saat... 2 saat... 3 saat...

Akhirnya pintu lif terbuka juga. Orang ramai mula keluar dari lif seorang demi seorang. Aku perasan akan susuk tubuh seseorang yang masih duduk di dalam lif.

Aku mengecilkan mataku. Ohh kat sini rupanya budak ni menyorok. Sudahlah duduk bertinggung dekat dalam lif ni.

Aku masuk ke dalam lif. Bahu Minseo kusentuh perlahan. Minseo secara automatik mendongakkan wajahnya.

Kelihatan wajahnya begitu terkejut melihatku. Terus saja dia menekup wajahnya dengan kedua -dua belah tangannya.

Aku tersenyum. Malulah tu. Sampai menyorok dekat lif. Hahahahah.

☆ミ ONE : You're Vampire? ˚꒰ 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 ꒱°ˎˊ˗Where stories live. Discover now