VAMPIRE 14

2.9K 230 55
                                    

|| YOU'RE VAMPIRE? ||

|| YOU'RE VAMPIRE? ||

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤❤❤ Kookieee

.

.

.

Someone's pov

Aku perhatikan dua orang yang sedang bergelak tawa itu dengan hati yang panas. Main kejar-kejar pulak. Perlu ke berkejar-kejaran dekat sini? Orang ramai tengok kot.

Ya. Maybe diorang ingat tu pasangan kekasih. Nak bersweet-sweet gituu.

Tch, pasangan kekasih?

Aku harap itu semua takkan terjadi. Sebab aku akan pastikan dia jadi milik aku. Aku seorang saja. Jangan harap aku akan biarkan dia terlepas dari aku.

Tapi, perlu ke aku bertindak sekarang? Dengan cara aku yang aku rancangkan itu?

Ahhh tak boleh!

Masih terlalu awal. Nanti, dia pasti benci aku. Sebab cara itu satu-satunya cara untuk menjadikan dia milik aku dengan mudah.

Aku risau.

Risau dia akan membenciku selama. Hal itu lebih menyakitkan hati. Sebab aku takkan dapat dia.

Dinding yang berada di sebelahku ini kutumbuk kuat. Aku mesti jadikan dia milik aku secepat yang mungkin. Kerana aku sudah tidak tahan dengan dirinya lagi.

End someone's pov



💉💉💉




"Minseo oh Minseo!"

"....."

"Minseo!!"

"....."

"Woii Minseo! Bangun la!!"

Jeonhyun terus menggoncang-goncangkan tubuh Minseo yang sedap je tidur tu. Minseo membuka matanya perlahan-lahan. Dia menggosok matanya sebelum mengeliat kecil. Ewahhh mentang-mentang cikgu tak masuk, kau tidur ye Minseo.

Jeonhyun menggeleng-gelengkan kepalanya. "Kau tidur pukul berapa semalam?"

"2 pagi kot. Hwarghh!" Minseo menguap kecil. Dia menutup mulutnya dengan sebelah tangan.

"Kau tidur lambat tu asal? Time cuti takpe jugak. Ni time sekolah. Haih..." sampuk Baekhyun yang kebetulan ingin ke meja Jeonhyun untuk menyiapkan kerja sekolah Sains.

Ni kes nak copy jawapan Jeonhyun ke macam mana?

"Sebok ah kau, Baek!" ujar Jeonhyun. Baekhyun hanya mencebik. Fikir comel la tu?

"Minseo, jom teman aku pergi ambil buku kat tempat Sir Sehun. Dia dah pot pet pot pet sebab buku yang dia suruh Jihoon ambik semalam still ada kat atas meja dia."

☆ミ ONE : You're Vampire? ˚꒰ 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 ꒱°ˎˊ˗Where stories live. Discover now