VAMPIRE 27

2.1K 191 29
                                    

|| YOU'RE VAMPIRE? ||

Happy 4K readers!!!🎉🎊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Happy 4K readers!!!🎉🎊

.

.

.


Minseo's pov

Aku melangkah masuk ke dalam kawasan sekolah seorang diri.

Actually, bukannya sorang. Ada je dua ekor makhluk dekat belakang ni hah. Tapi tu la. Diorang jalan dua je. And, aku dah tahu something. Tahu apa?

Jeonhyun dan Baekhyun...

Couple!

Hanat punya kawan. Dia sembunyikan dari aku selama ni. Patutlah selalu nak balik sekolah, dia punya lambat kalah pelajar tolong cikgu angkat buku ke, apa . Manjang keluar. Huhuhu... Saya pula mereput di rumah.

Bahagia je aku tengok. Aku ni? Hmmm, entah la bila nak berpunya.

Jungkook? Kami hanya kawan. Lagipun, dia vampire. Takkan aku nak couple dengan vampire? Habis darah aku kena tibai dengan Jungkook tu. Bukannya dia bedal sikit, banyak kot. Sampai aku ni boleh pengsan!

Sedang aku berjalan menuju ke kelas, aku ternampak kelibat seseorang di koridor bilik guru.

Seseorang yang hampir merampas mahkota suciku. Seseorang yang telah aku benci. Benci yang teramat. Dan dia adalah...

Kim Taehyung.

Kulihat dia berseorangan. Aku perasan wajahnya penuh lebam. Kenapa ni? Adakah Jungkook...

"Hoi budak."

Panggilan seseorang itu membuatkan aku pandang ke belakang. Budak? Tahi anda budak. Berapa puluh kali entah aku nak bgaitau dia nama aku? Haish!

Jungkook tayang muka selamba. "Kau tengok apa? Berangan?"

Aku menggeleng.

"Erm, Jungkook. Awak... bertumbuk dengan Taehyung ke?" Soalku.

Jungkook diam. Sebelah tangannya dimasukkan ke dalam poket seluar. Dia tenung anak mataku.

Lama-kelamaan, Jungkook angguk juga. "Khas untuk dia."

Aduhhh! Aku dah kata jangan. Dia buat jugak. Penat je aku halang dia dengan kiss dia hari tu dengan harapan dia takkan bertumbuk dengan mamat alien tu.

☆ミ ONE : You're Vampire? ˚꒰ 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 ꒱°ˎˊ˗Where stories live. Discover now