Club တစ္ခုရဲ႕ နားေနခန္းး
တစ္နည္းအားျဖင့္ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ အဝတ္စားလဲတဲ့အခန္းထဲမွာ ထိုင္ေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္။ပန္းႏုေရာင္ ဆံသားေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလးေတြက ထိုေကာင္ေလးကမ်က္ႏွာေလးေပၚအုပ္အုပ္ကေလးက်ေနကာ မ်က္ေတာင္တိုစိပ္စိပ္ေလးေတြရယ္ ႏႈတ္ခမ္းရဲရဲေလး ေတြေၾကာင့္ထိုေကာင္ေလးက လူေခ်ာေလးမွန္းသိသာလွသည္!
"ဟြန္းးငယ္ ဒီမွာဘဲ ေစာင့္ေနရမယ္ေနာ္ ခါတိုင္းလို Hyung မၾကာေစရဘူး ၾကားလား? "
"ဟုတ္...ဟြန္းး ဘယ္မွသြားဘူး ဒီမွာေစာင့္ေနမွာဟီးး "
သြားစြယ္ေလးေတြေပၚလာေအာင္ မ်က္လံုးေလးေတြမွိတ္က်သြားတဲ့အထိေခါင္းၿငိမ့္ျပေနတဲ့ ညီငယ္ေလးေၾကာင့္မင္ေဆာ့ အသာျပံဳးလိုက္ကာ ေခါင္းေလးပြတ္ေပးေတာ့ေခြးေပါက္ေလးလိုၿငိမ္ခံေနျပန္သည္!
ျဖဴစင္လြန္းတယ္ ကေလးငယ္ရယ္~
"Hyung အိမ္ျပန္လို႔႐ွိရင္ ေရခဲမုန္႔ဝယ္ေကြၽးရမယ္ေနာ္ "
အသက္ ၁၇ ႏွစ္ေရာက္ေသာ္လည္း အတိတ္ေမ့ၿပီး မွတ္ဥာဏ္ေတြခ်ိဳ႕ယြင္းသြားတာေၾကာင့္ကေလးစိတ္ေလးျဖစ္ေနတဲ့ ဟြန္းငယ္ေလးက သနားဖို႔ေကာင္းတယ္
တစ္ေယာက္တည္း အိမ္မွာစိတ္မခ်လို႔ မင္ေဆာ့သူအလုပ္လုပ္ေနတဲ့ Club ကိုေခၚလာကာ ဒီအခန္းထဲမွာဘဲထိုင္ခိုင္းထားသည္!"မင္ေဆာ့..... ဂ်ာႀကီးေခၚေနၿပီ ျမန္ျမန္ထြက္လာခဲ့ေတာ့ "
"ေအး ငါလာပါၿပီ ဂ်ံဳေဒးရာ Hyung အလုပ္သြားလုပ္ဦးမယ္ေနာ္ "
"Hyung.... ပိုင့္ပိုင့္ "
ဆယ္ဟြန္းရဲ႕ခ်စ္စဖြယ္အမူအရာေလးနဲ႔အသံေလးေၾကာင့္တျခားလူေတြပါ ရယ္မိတဲ့အထိ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနေတာ့သည္....။
လက္ထဲမွာ ဝက္ဝံ႐ုပ္ေလးကိုပိုက္ကာ Hyung ကိုထိုင္ေစာင့္ရင္းး ၾကာေတာ့အိပ္ငိုက္လာကာထိုေနရာေလးမွအိပ္ေပ်ာ္သြားသည္။
"မင္ေဆာ့...ဒီေန႔လည္း မင္းညီေလးပါလာတာလား?? "
"ဟုတ္ကဲ့...အိမ္မွာဆိုစိတ္မခ်လို႔ပါ ဂ်ာႀကီးး! "
"ေအးပါကြာ ငါကဘာမွမေျပာပါဘူး....ဒါေပမယ့္ဒီေန႔Bossလာမွာမင္းညီေလးအျပင္မထြက္ေစနဲ႔.... Boss မ်က္စိေနာက္ေအာင္သြားမလုပ္ေစနဲ႔ၾကားလား? "
YOU ARE READING
အတ္တစေညွှန်းရာ{ Completed }
Fanfictionအခ်ိန္ေတြၾကာသြားလည္း ကိုယ္ကေတာ့မင္းကို႐ူးသြပ္ေနဆဲ ကေလး အချိန်တွေကြာသွားလည်း ကိုယ်ကတော့မင်းကိုရူးသွပ်နေဆဲ ကလေး (Z&U)🖤