Part-27

5.7K 336 64
                                    

ဆယ္ဟြန္း မနက္လင္းလို႔ေတာ့ ေခါင္းေတြ ေနာက္က်ိေနသည္ ...တစ္ညလံုးလည္း ေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္။ ဖုန္းဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...ဦး ဆီက Miss Called မ်ားစြာ....။
ယြန္းဂ်ဴလည္း ေဘးမွာမရွိေတာ့တာေၾကာင့္ ဖုန္းယူၿပီး ဝရံတာဘက္ထြက္လာလိုက္သည္ ...

📱....ဦးး ~!

" ကေလး...နိုးၿပီလား ညက ဘာလို႔ဖုန္းမကိုင္တာလဲ? "

တဖက္က ဦးရဲ႕အသံက မာေနတာေၾကာင့္...ဆယ္ဟြန္း ခပ္တိုးတိုးေလးရယ္လိုက္သည္....

" အေစာႀကီး အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ ...ဦး ဘာစားခ်င္လဲဟင္ ဘာဝယ္ခဲ့ေပးရမလဲ? "

" ကေလးဘဲ လာခဲ့....အိုဆယ္ဟြန္းေလးကို ဘဲစားမယ္!! "

ဆယ္ဟြန္း ဖုန္းေျပာရင္း ၾကည္ႏူးစိတ္ေလးကထိန္းမရ ...ဦးက ....ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ဆက္ဆံေနေတာ့ လူကခြၽဲခ်င္လာေရာ ဒီအခ်ိန္စိတ္ထဲမွာ မိသားစုဆိုတဲ့ ကန္႔သတ္ခ်က္ႀကီးေတြ မရွိေတာ့ဘူး....

ဦးနဲ႔ ဖုန္းေျပာၿပီး ေရမိုးခ်ိဳး အဝတ္အစားလဲကာ ...ေဆးရံုကို ေမာင္းလာခဲ့ေတာ့သည္ ။
ဦး ေဆးရံုကဆင္းမွ ဘဲ သူေသခ်ာတဲ့ဆံုးျဖတ္တစ္ခုကို ခ်နိုင္မွပါ ....
Company အလုပ္ေတြကို Hyung တို႔ ဆီလဲႊထားၿပီး ဦးဆီမွာ တစ္ေနကုန္ေနရမယ္...

" ဦး...! "

အခန္းထဲဝင္လာေတာ့ ဦးက အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ပံု ...ေျခသံဖြဖြေလးနဲ႔အနားတိုးသြားကာ နွာေခါင္းကို သြားခြၽန္ေလးနဲ႔ဆဲြကိုက္လိုက္ေတာ့...

" အားး! နာတယ္ကြ....ေခြးေပါက္ေလးရ"

ဆယ္ဟြန္း လွ်ာေလးထုတ္ေျပာင္ျပကာ ကုတင္ေပၚတက္ၿပီး ဦး ရင္ခြင္တိုးဝင္လိုက္ေတာ့ ခါးကို တင္းၾကပ္စြာျပန္ဖက္ထားသည္ ...

" ကိုယ္ေလ ...မယံုနိုင္ေသးဘူး!
ကေလးနဲ႔ အခုလို ေနခြင့္ရတာကို...! "

" က်ေနာ့္အမွားေတြပါ ဦးရယ္...ဦးကို မုန္းတီးေနခဲ့မိတယ္ ! "

" ခင္ဗ်ားေလးက အရင္တုန္းကလည္း ခါးခါးသီးသီး...အခုလည္း! "

" ဟြန္႔ ဦးက ၾကမ္းတာကို ေၾကာက္တာေပါ့! "

" ေအာ္...ေတြ႕မယ္!! "

ဆယ္ဟြန္းကို ကုတင္ေပၚလွဲခ်ကာ အေပၚကေနအုပ္မိုးၿပီး နႈတ္ခမ္းေတြကို စုပ္ယူလာသည္ ...
လည္ပင္း ရင္ဘတ္ ဗိုက္သား ခ်ပ္ခ်ပ္ေတြကိုမက်န္ အမွတ္အသားေတြေပးရင္း
ဆယ္ဟြန္း ကိုယ္ေလး အဝတ္မဲ့ေစေတာ့သည္ ။

အတ္တစေညွှန်းရာ{ Completed }Where stories live. Discover now