"ဟြန္းးငယ္!!! ဘယ္လို ျဖစ္တာလဲ!!! "
" Hyung ...က်ေနာ့္ေၾကာင့္ ... ! "
ဆက္မေျပာနိုင္ဘဲ ငိုဘဲငိုေနတဲ့ ဟြန္္းငယ္ကို ...မင္ေဆာ့ အသာနွစ္သိမ့္ထား ကာ ခဲြစိတ္ခန္းထဲက ပတ္ခ္ခ်န္းေယာလ္ အေျခအေနကိုသာေစာင့္ေနၾကသည္ ။
" ခဲြစိတ္တာ ေအာင္ျမင္ပါတယ္ ...စိုးရိမ္စရာေတာ့မရွိေတာ့ပါဘူး! "
ဆရာဝန္ေျပာသြားေတာ့မွ ဆယ္ဟြန္း ခပ္ေလးေလးသက္ျပင္းခ်ကာ ကုတင္ေပၚက ဦးရဲ႕လက္ေလးကိုအသာဆုပ္ကိုင္ထားမိတယ္ ...
ေတာင္းပန္ပါတယ္ မမွတ္မိခဲ့....ထပ္ၿပီး နာက်င္ေစခဲ့လို႔ ဦးကို ေတာင္းပန္ပါတယ္..." Hyung , အားလံုးကို ျပန္မွတ္မိၿပီ ! "
" ဟြန္းငယ္~ "
မင္ေဆာ့ ထင္ထားတာက .......ဟြန္းငယ္ သူ႔အတိတ္ကို ျပန္မွတ္မိသြားခဲ့ရင္ ပတ္ခ္ခ်န္းေယာလ္ကို နာက်ည္းမုန္းေနမွာဘဲ....
သူ႔အေပၚနွိပ္စက္ခဲ့တဲ့ သူမလား အခုေတာ့ဟြန္းငယ္က...." Hyung သိလား....့္ ဦးေနွာက္ က ဦးကို မမွတ္မိေပမယ့္.....နွလံုးသားက မွတ္မိေနတယ္! ....က်ေနာ့္မွာ အိမ္ေထာင္ရွိတယ္ ကိုယ္ပိုင္မိသားစုရွိတယ္ဆိုတဲ့ အသိေၾကာင့္ ျငင္းဆန္ေနရတာ အရမ္းပင္ပန္းခဲ့တယ္~ "
ဆယ္ဟြန္း....ဦး လက္ေလးေတြကို ပိုတင္းၾကပ္ေအာင္ဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္ကာ....
" က်ေနာ့္ကို အတၲႀကီးႀကီး ခ်စ္ခဲ့တာကလဲြရင္...ဦး က အျပစ္မရွိဘူး က်ေနာ္ က သာ ကိုယ္လြတ္ရုန္းခဲ့တာ! "
သူကသာ အတိတ္ေတြထဲက ရုန္းထြက္ၿပီး မိသားစုဘဝေလးနဲ႔ ေပ်ာ္႐ြႊင္ေနခဲ့ေပမယ့္ ....ဦးက သူ႔အတြက္ တစ္ဘဝလံုးေပးဆပ္ေနခဲ့တာ
အျပစ္ေတြ အကုန္လံုး သူတစ္ေယာက္တည္းခံယူၿပီး က်ေနာ့္ကိုမထိခိုက္ေအာင္ကာကြယ္ေပးထားခဲ့တာ ။" Hyung အျပစ္ေတြလည္း ပါတယ္ ....ဟြန္းငယ္ကို အစထဲက အမွန္တိုင္းေျပာျပခဲ့သင့္တာပါ ! "
ဆယ္ဟြန္းး Hyung ရင္ခြင္ထဲ ဝင္ကာ ရွိုက္ငိုမိေတာ့တယ္ ။ သူဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ။ ယြန္းဂ်ဴ အေပၚကိုလည္း သစၥာမေဖာက္ခ်င္ဘူး။
သမီးေလးကေရာ သူ႔မိဘေတြက ေယာက်္ားေလးနွစ္ေယာက္ဆိုတာ သိရင္ လက္ခံနိုင္ပါ့မလား?
YOU ARE READING
အတ္တစေညွှန်းရာ{ Completed }
Fanfictionအခ်ိန္ေတြၾကာသြားလည္း ကိုယ္ကေတာ့မင္းကို႐ူးသြပ္ေနဆဲ ကေလး အချိန်တွေကြာသွားလည်း ကိုယ်ကတော့မင်းကိုရူးသွပ်နေဆဲ ကလေး (Z&U)🖤