Part- 28

6K 368 22
                                    

" ေမာင္!!! ဟင့္~~ သမီးေလးက~~ "

" ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲကြာ!!"

" မနက္က သမီးေလးက ၿခံထဲဆင္းေဆာ့ေနတုန္း ယြန္းဂ်ဴအိမ္ထဲ ခဏဝင္သြားတာ ျပန္ထြက္လာေတာ့ သမီးကိုမေတြ႕ရေတာ့ဘူး ဟင့္~ "

သမီး ေပ်ာက္သြားတယ္ ၾကားၾကားခ်င္း ဆယ္ဟြန္းအလုပ္ကေနေျပးလာခဲ့ရတာ ...အိမ္ေရာက္ေတာ့ ငိုေနတဲ့ ယြန္းဂ်ဴ...သူလည္း သမီးအတြက္ဘယ္ေလာက္စိတ္ပူေနရွာမလဲ ...

" ေမာင္ သမီးေလးကို ေတြ႕ေအာင္ရွာေပးပါေနာ္ ဟင့္~ "

" စိတ္ေအးေအးထားပါ ကိုယ္လည္း ဝိုင္းရွာေပးပါ့မယ္ "

ခ်န္းေယာလ္ ဝင္ေျပာလိုက္ေတာ့ သူမကို ရင္ခြင္ထဲေပြ႕ဖက္ထားတဲ့ ကေလး..က အားနာသလိုေလးၾကည့္လာသည္ ။
ဘာမွမျဖစ္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ ...ခ်န္းေယာလ္ ၿပံဳးျပလိုက္တယ္..
ဂ်ံဳအင့္ လူေတြက ထိုေကာင္မေလးကိုဖမ္းေခၚသြားတာ ကိုယ္က သိေနေတာ့ ...

" ရဲစခန္းကို အေၾကာင္းၾကားရင္ေရာ ေမာင္? "

" ေလာေလာဆယ္ေတာ့ လူခဲြၿပီးဘဲ ရွာၾကရေအာင္ ေနာက္မွ တစ္မ်ိဳး ထပ္စဥ္းစားၾကတာေပါ့..! "

ယြန္းဂ်ဴ သမီးေလးကို ဝမ္းနဲ႔လြယ္မေမြးခဲ့ရေပမယ့္...လသားအ႐ြယ္ထဲက ကိုယ့္သမီးေလးတစ္ေယာက္လို ေကြၽးေမြးေစာက္ေရွာက္ခဲ့တာေၾကာင့္ သမီးအရင္းလိုခ်စ္ရတယ္...
သူမေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ သမီးေလးသာ တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္...ေမာင့္ကို ဘယ္လိုမ်က္နွာျပရမလဲ?

" ဒါဆို ကိုယ္တို႔ အျပင္မွာ လိုက္ရွာၾကရေအာင္ ဆယ္ဟြန္း! "

" ယြန္းဂ်ဴ အိမ္ကေစာင့္ေနေနာ္ ေမာင္ သမီးေလးကို မေတြ႕ ေတြ႕ေအာင္ျပန္ရွာခဲ့မယ္ "

ေရွ႕က ျမင္ကြင္းကို မၾကည့္ခ်င္တာေၾကာင့္ မ်က္နွာလဲႊထားေပမယ့္ ရင္ထဲ နာက်င္လိုက္တာ...ကိုယ္ မဟုတ္တဲ့ တျခားတစ္ေယာက္ကို မင္းဂရုစိုက္ေလ...ကိုယ္ အဲ့လူကိုမုန္းတီးမိတယ္။

.....

" အရမ္းလည္း စိုးရိမ္မေနပါနဲ႔ သမီးေလးကို ျပန္ေတြ႕မွာပါကြာ"

" ဟင့္~ ဦးး"

ကေလး ကိုယ္လံုးေလးကို ေပြ႕ဖက္ထားကာ နွစ္သိမ့္ထားေသာ္လည္း...စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေပ်ာ္ေနတယ္...

အတ္တစေညွှန်းရာ{ Completed }Where stories live. Discover now