ခ်န္းေယာလ္ တစ္ကိုယ္လံုးမလႈပ္ခ်င္ေအာင္ႏံုးခ်ိေနသည္.... ။ အသာလူးလိမ့္ကာမ်က္လံုးမ်ားကိုဖြင့္လိုက္ေတာ့......ရင္ခြင္ထဲအိပ္ေမာက်ေနတဲ့ အ႐ုပ္ေလး...!
အိပ္ေနတဲ့ပံုေလးက အျပစ္ကင္းစင္လိုက္တာ!
ဒီလိုကေလးရဲ႕ဘဝမွာလူသတ္ဖူးတယ္ဆိုတဲ့နာမည္ပ်က္ႀကီးမ႐ွိေအာင္ ခ်န္းေယာလ္ကကာကြယ္ေပးမွာ.....ဘာဘဲေျပာေျပာဟိုမိန္းမကလည္းသူ႔ေမာင္ေသသြားတာဆိုေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ရဲတိုင္မွာဘဲ.....။
Appa ဆိုတာကလည္းဘယ္တုန္းကမွသူ႔ဘက္မွမ႐ွိခဲ့ဖူးဘူး......။"ဦးး....ေခါင္းကိုက္တယ္~ ! "
"ဟင္....အရမ္းကိုက္ေနတာလား အိပ္ေနလိုက္ဦးေနာ္ ကိုယ္ေဆးသြားယူေပးမယ္! "
ခ်န္းေယာလ္....... ကုတင္ေပၚကအျမန္ဆင္းကာ အိမ္ထဲေဆးသြား႐ွာရသည္။ လူမေနတာၾကာေတာ့ေဆးေတြဘာေတြလည္း႐ွိခ်င္မွ႐ွိမွာ..... !
ျဖတ္ခနဲအေတြးထဲအစီအရီေပၚလာတာက ဆရာဝန္ေျပာတဲ့စကားေတြ.... အခ်ိန္မွီမခဲြစိတ္ႏိုင္ရင္....ဟူးး~~"ကေလးေလး....ကိုယ္ၿမိဳ႕ထဲခဏသြားၿပီးေဆးသြားဝယ္လိုက္ဦးမယ္ေနာ္! "
"ဟင့္....ဦးး မသြားပါနဲ႔ ~~! "
ႏႈတ္ခမ္းေတြက ျဖဴေဖ်ာ့ေနကာ..... ထြက္သြားမယ့္ခ်န္းေယာလ္လက္ကိုဆုပ္ကိုင္ထားသည္ ။......
"အင္းပါ....ကိုယ္မသြားေတာ့ဘူး....ေခါင္းကိုက္ေနတယ္မလား အရမ္းမငိုရဘူးေလ~~! "
ခ်န္းေယာလ္ပါ ကုတင္ေပၚျပန္လွဲခ်ရင္း.....ဟြန္းငယ္ကိုယ္ေႏြးေႏြးေလးကိုအသာေပြ႔ဖက္ထားကာဆံပင္ေလးေတြကိုနမ္း႐ိႈက္လိုက္တယ္!
"ဦးး....ဟြန္းကို ဘယ္ေတာ့မွထားမသြားပါနဲ႔ေနာ္....! "
ခ်န္းေယာလ္ .....ပိုမိုတင္းၾကပ္စြာဖက္ထားလိုက္ၿပီး အ႐ုပ္ေလးကိုသူ႔ႏွလံုးသား႐ွိရာေခါင္းေလးကပ္နားေထာင္ခိုင္းလိုက္သည္။
"ၾကားလား....မင္းေၾကာင့္ျဖစ္တည္လာတဲ့ ကိုယ့္ႏွလံုးခုန္သံကို အသက္႐ွင္ေနသေရြ႔ကိုယ္ကေတာ့...... မင္းတစ္ေယာက္တည္းကိုဘဲ.....ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးခ်စ္သြားမယ္ ကေလးငယ္~~"
"အာ့ဆို တစ္သက္လံုး ဟြန္းနဲ႔အတူတူေနေပးရမယ္ေနာ္...ဦး~! "
ကေလးရယ္~~!
YOU ARE READING
အတ္တစေညွှန်းရာ{ Completed }
Fanfictionအခ်ိန္ေတြၾကာသြားလည္း ကိုယ္ကေတာ့မင္းကို႐ူးသြပ္ေနဆဲ ကေလး အချိန်တွေကြာသွားလည်း ကိုယ်ကတော့မင်းကိုရူးသွပ်နေဆဲ ကလေး (Z&U)🖤