-Tak jak wam mówiłem chłopcy dzisiaj mały quiz. Macie tu kartki i długopisy. Będę czytał pytania, a wy zapisujcie tylko swoje odpowiedzi. Wyniki podam jutro. Gotowi?- zapytał Aleksander, w tym czasie ja rozglądałem się po ogrodzie, był obszerny, było dużo drzew, krzewów i kwiatów. Podobał mi się.
-Gotowy!!- krzyknął Nikodem
-Alanku, a ty?- zwrócił się do mnie
-Um..ta ja też- odpowiedziałem
-No to zaczynamy. Pierwsze pytanie:
1.Jakbyś opisał siebie w pięciu słowach?
*Nieśmiały, gruby, brzydki, beznadziejny- napisałem odpowiedź na kartce2.W jakim fikcyjnym miejscu (z książki, filmu) najbardziej chciałbyś się znaleźć?
*Oczywiście w Hogwarcie3.Gdybyś miał być zwierzęciem, to jakim?
*Króliczkiem są miękkie puchate i słodkie4.Jaki był najlepszy koncert na którym byłeś?
*Koncert 5 Seconds of Summer <35.Jakie małe rzeczy najbardziej poprawiają ci humor?
*Małe rzeczy? Tabletki6.Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?
*Bez tabletek7.Czy jest jakaś osoba którą jesteś zauroczony? I kto to? (Przyjaciel/ przyjaciółka, aktor/ aktorka itp...)
*Tak jestem. Jest Modelem- napisałem to pod wpływem emocji8.Jaki jest twój ulubiony cytat i co dla ciebie znaczy?
*"Czy we dwoje jest się trochę mniej samotnym, czy też podwójnie samotnym?" Marie Lucas- Między teraz a wiecznością. Cytat dla mnie jest ważny jest z mojej ulubionej książki i uważam, że jest się podwójnie samotnym.9. Kiedy masz zły nastrój wolisz zostać sam, czy wolisz żeby ktoś cię rozweselił?
*Chciałbym żeby ktoś był przy mnie, ale zawsze jestem sam...10.Jeśli życie jest grą, to jaka jest główna zasada?
*Nigdy się nie poddawaj11.Czy jest jakaś rzecz, której większość ludzi o tobie nie wie?
*Tak....12.Jak dokładnie wyglądałby twój „perfekcyjny" dzień?
* Zażywam wszystkie tabletki, które zawsze biorę. Czytam pół dnia książkę, a drugie pół pisze własne opowiadanie.13.Co najbardziej cenisz w przyjaźni?
*Szczerość14.Czy polubiłeś swojego opiekuna w ośrodku?
*Tak <3- dopisałem malutkie serduszko15.Jesteś teraz w związku?
*Nie16.Jakie jest twoje najgorsze wspomnienie?
*Dowiedzenie się osób z koloni o pewnej sprawie....... Nie dawali mi żyć rodzice musieli odbierać mnie wcześniej17.Co jest gorsze: brak podjęcia wyzwania czy porażka?
*Brak podjęcia wyzwania
18. Czego się boisz?
*Samotności19.Jakie jest Twoje największe marzenie?
*Chcę aby osoba, która mi się podoba odwzajemniła moje uczucia20. Czy w odpowiedziach byłeś szczery?
*Tak jak najbardziej-Dobrze koniec. Dziękuję. To może wybierzemy się teraz na lody? Mam pozwolenie od dyrektorki
-Tak!!- krzyknął Niko i poszliśmy. Lodziarnia nie była daleko jakieś 500 metrów od ośrodka. Weszliśmy do małego pomieszczenia, które było zapełnione ludźmi.
-Na jakie lody macie ochotę?- zapytał Aleksander
-Ja na czekoladowe-powiedział Niko
-A ty Alanku?
-Malinowe poproszę- powiedziałem, a Alek zamówił i poszliśmy do pobliskiego parku. Krępowałem się przy nim cały czas. W parku usiedliśmy na ławce.
-I jak smakują wam?
-Jasne- powiedzieliśmy razem
-Masz coś na nosku- powiedział do mnie Aleksander
-Hm?
-Podejdź do mnie- zrobiłem tak jak mówił, a on wziął serwetkę do ręki i wytarł mi nos. Gdy to robił zapatrzyłem się w jego oczy. Były tak bardzo czekoladowe...Aw..
-Um dziękuję- powiedziałem i wróciłem na swoje miejsce. Teraz to ja mogę tu zostać razem z Niko i Aleksandrem na zawsze.
Podoba się Wam ? :)
CZYTASZ
Guardian/ Opiekun [ZAKOŃCZONE]
Novela Juvenil-Zakochałem się w Aleksandrze- powiedziałem niepewnie -Co?!?! W naszym opiekunie?- Nikodem, aż wstał z łóżka słysząc to. -Na to wygląda.... WITAM WSZYSTKICH!! *wolno pisana *błędy (przepraszam za nie) *mogą być drastyczne sceny, albo 18+ *pisana...