Rozdział 4

164 9 0
                                    


Czas na spotkanie z grupą obawiałem się trochę jakie osoby tam są, od czego są uzależnione i czy zaakceptują mnie i moją orientacje....Bałem się. Szedłem właśnie korytarzem razem z Niko do sali numer 13.

-Stresujesz się czymś Alan. Widzę to- powiedział Niko

-Boję się, że nie zaakceptują mojej orientacji 

-Spokojnie jestem z tobą- rzekł i złapał mnie za rękę na ułamek sekundy. W końcu weszliśmy do sali numer 13. Od razu podszedł do nas Aleksander.

-Już jesteście wspaniale siadajcie w naszym kręgu- krąg był dość duży chciałem usiąść obok Niko, ale Aleksander powiedział, że siada między nami. Mi to pasowało.

-Dobrze jesteśmy tu aby się poznać w końcu przez dwa miesiące będziemy razem współpracować. Na początek każdy się przedstawi i powie swoje imię i kilka słów o sobie. Ja jestem Samanta mam 24 lata, pracuje tu od dwóch lat uwielbiam gotować. Moimi podopiecznymi na te dwa miesiące są Magda i Fabian. Teraz twoja kolej Magda- powiedziała brunetka

-Jestem Magda mam 18 lat. Jestem uzależniona od palenia trawki. Lubię grać na gitarze

-Nazywam  się Fabian mam 18 lat. Jestem uzależniony od robienia zakupów w internecie i poza nim. Moim ulubionym zajęciem jest kupowanie

-Mam na imię Zbyszek i mam 30 lat, pracuje tutaj od 5 lat. Jestem opiekunem Michała i Zuzanny. Moim ulubionym zajęciem jest praca w ogrodzie

-Jestem Michał 18 lat jestem ponoć uzależniony od grania na komputerze i tyle

-Nazywam się Zuzanna tylko nie Zuzia bo nie ręczę za siebie mam 18 lat. Moje uzależnienie to uzależnienie od seksu. Lubię to robić szczególnie ze starszymi mężczyznami.

-Ja jestem Aleksander możecie mówić mi Alek mam 22 lata i zacząłem tu pracę kilka dni temu. Z zawodu jestem modelem. Moimi podopiecznymi są Alan i Nikodem 

-Mam na imię Nikodem albo Niko mówcie jak sobie chcecie mam 18 lat. Jestem uzależniony od papierosów, w wolnym czasie lubię grać w piłkę.

-Um...Nazywam się Alan mam 17 lat za trzy tygodnie 18. Jestem uzależniony od brania różnych tabletek. W wolnym czasie lubię czytać.

-Dobrze dziękuję wszystkim. Pierwszym i najważniejszym krokiem w kuracji jest przyznanie sie przed samym sobą, ze jest się uzależnionym. Ten krok mamy za sobą. Za dwa dni wybierzemy się na wycieczkę nad morze abyście mogli się zintegrować. Mam nadzieję, że nie wywiniecie żadnych numerów, bo poniesiecie potem konsekwencje.

Wszyscy w grupie wyglądali dość dziwnie. Magda miała mocno podkrążone oczy i nie mogła usiedzieć na miejscu. Fabian miał na sobie milion dodatków do ubrać i różnych gadżetów. Michał wyglądał na typowego gracza miał na sobie dres  siedział i grał na telefonie. Zuzanna wyglądała na typową lalunie, tapeta na twarzy, paznokcie kilometrowe i spódnica ledwo zakrywająca dupę. Boże gdzie ja trafiłem? 

Po godzinie spotkanie się skończyło a ja wyszedłem stamtąd z ulgą. Ci ludzie są dziwni. Dobrze, że mam Niko.

Guardian/ Opiekun     [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz