„No tak fajn, bereme tě. Tady to podepiš a v pondělí si přijď pro věci."
Na papír jsem trochu kostrbatě naškrábala svůj podpis a smlouvu podala Richmanovi. Musel vidět, že se mi klepou ruce. Když mi předával klíče, vypadly mi z ruky na desku jeho stolu.
„Nemusíš být nervózní, tady se k nováčkům chováme nejlíp z celé Ameriky. Měla bys vidět ty chudáky, které přijímají na Floridu," zasmál se a ukázal tak své umělé zuby.
Pousmála jsem se. Vtipy svého nového zaměstnavatele přece nemůžu jen tak přejít mlčením. Podali jsme si ruce a já už se měla k odchodu, když mi na rameni přistála jeho ruka.
„Jen moc nepočítej s tím, že hned budeš zpovídat Hallsyho, ještě bys mu zblbla hlavu," poznamenal a znovu se zasmál. „Nejspíš tě nejdřív pošleme do Binghamtonu."
„To jsem nevěděla, že posíláte na farmu i novináře," pokusila jsem se o vtip. Očividně se povedl, a tak jsem opouštěla kancelář manažera v dobré náladě. Z kapsy jsem vyndala papírek s adresou svého nového bytu.
Columbia Street 923, New Jersey, USA
°
Dveře bytu ve vysokém paneláku se za mnou zaklaply. Po rozsvícení světla se mi naskytl pohled na menší chodbičku. Botník, věšák a vysoké zrcadlo. Boty jsem radostně kopla do rohu, kabát jsem ale uctivě pověsila. Druhé dveře vedly do obývacího pokoje spojeného s kuchyní. Aniž bych šla omrknout ložnici, zamířila jsem na balkon. Tady se mi otevřel nádherný výhled.
Protože bylo už deset večer, město se zabalilo do temného roucha a ozdobilo se rozsvícenými okny a pouličními lampami. Z nočních podniků se linula rocková hudba. Po ulicích chodili lidé v bujaré náladě připraveni propít celou páteční noc a sobotní ráno. Opřela jsem se o zábradlí a nechala si větrem odfouknout vypadlý pramen vlasů z copu. Už teď jsem věděla, že odchod do Spojených států bylo jedno z nejlepších rozhodnutí v mém životě. A měla jsem jen jeden cíl: dopracovat se na pozici hlavní reportérky hokejového týmu New Jersey Devils.
ČTEŠ
Ďábelská souhra✔️
FanficVypadal tak sebevědomě. Tréma na něm vůbec nebyla znát. Jeho ruce se doslova chvěly, aby už zase svíraly puk. Aby zase potrápily soupeře. „Děkuju," zašeptal mi do ucha. Dlouze mě objal a chtěl odejít. „Počkej!" zavolala jsem na něj. Obrátil se. „Sta...