p.o.v. harm
"hey guys" "eyy harm hoe gaat ie" "met mij goed met jullie?" "ja wel prima. vandaag feestje maar we zijn in de biblitheek" "ow ja daar wilde ik nog om vragen. ik wil een vriendin helpen met iets zou ik even langs kunnen komen" "een vriendin sinds wanneer heb jij weer vriendinnen" zegt jeremy. op de achtergrond hoor ik geroezemoes. "ja. zou wel grappig zijn" zegt hij. "ja uhmm wie is die vriendin precies" "ja vreugden" "vreugden? kennen jullie die" zegt hij. hij is met meerdere mensen in de kamer. niet alleen jer. "ja kom maar langs we zijn net met zo iets bezig. neem je vriendinnetje mee he" "ja ik zou haar vragen" "ik zie je morgen wel verschijnen ofzo" en dan drukt hij de telefoon uit. hoe in hemelsnaam ga ik joyce mee krijgen. ik ijsbeer door mijn kamer. wat kan ik doen. ik pak mijn jas en loop naar buiten. ik heb even frisse lucht nodig. even niks aan mijn hoofd. het begint herfst te worden. het is begin oktober en de bladeren worden rood. de herfst is altijd mooi. ik loop door naar het park waar ik vannacht joyce slapend vond. morgen zie ik haar weer. het gevoel dat ik haar nu niet zie is niet fijn. misschien kunnen we morgen naar de friesertjes. samen. ik loop door en hoor opeens iemand schreeuwen. "AAAHH VREUGDEN IS VERLIEFD HOOR" een meisje verderop is helemaal blij aan het schreeuwen. naast haar staat joyce. is joyce verliefd. op wie zou ze verliefd zijn. ik wist niet dat ze een crush ofzo had. ik ga in de struiken zitten. joyce zucht en dat andere meisje zwijmelt verder. wacht eens is dat niet die nieuwe assistent van van de baas. ik kan beter weg wezen voordat ze gaat zeggen dat ik bij joyce was. ik stap uit de struiken en loop in een lijn terug naar huis.
p.o.v. joyce
lisanne zwijmelt maar door en door. ik luister al niet meer naar hoe knap mijn broer wel niet moet zijn. achter mij hoor ik wat struiken ritselen. ik kijk om en zie iemand uit de struiken kruipen en in een lijn weg lopen. rare gast. ik krijg een appje. "eyoo heb je zin om misschien morgen hier te komen" appt daimy. "nou ja sad ik heb een date" "een dat eoew met wiee" "harm maar het geen date meer een afspraak. als vrienden yk" lisanne pakt mijn telefoon af. "ze zijn sws het schattigste stelletje ooit. harm broenkie en joyce tijger perfecte combie xxx lis" ik trek mijn telefoon weer terug maar ze heeft het al verstuurd. "gvd lisanne" zeg ik. "we horen later graag meer 😉" appt daim. "en bedankt lis. daimy verteld het zo aan maaike die verteld het aan janicy die verteld het aan idske die weer aan gracie die weer aan marit die weer aan lydia die weer aan ik denk dat je het snapt. dit gaat als een lopend vuurtje weg. en ja hoor na een minuutje krijg ik een appje van jill en nesta die mij in een groep hebben gestopt genaamd 'joyrm is fck cute' lekker dit.
jill: ik heb zijn insta bekeken hij is fck knap
nesta: jullie zouden sws bij elkaar passen
jill: hoe heb je zon knapper gevonden (alleen is hij niet knapper dan een boom)
nesta: 😱 hij werkt bij relsk
ja en zo door dan. ik zucht weer en leg mijn telefoon weer weg. lisanne lacht zich intussen dood naast mij.
JE LEEST
Searching for a good story
FanficHet verhaal gaan over verschillende mensen die het lastig hebben. Ze zijn allemaal rond de 17. Ze hebben zijn via verschillende wegen verbonden. Zonder dat ze het weten. Door elkaar te ontmoeten komen ze weer op hun plek. Deel 1: voltooid