::34:: I ::34::

19 6 8
                                    

p.o.v. Lisanne

Joyce is het niet, Joyce is het slachtoffer. Joyce heeft al een rol in het verhaal.

Harm is het niet, Harm is de vriend van het slachtoffer. nog niet officieel maar het komt in de buurt. Harm heeft al een rol in het verhaal.

Jer en Jeremy zijn het niet, Jer en Jeremy zijn een tweeling. Twee mensen gaan het niet overnemen en een van de twee is onlogisch. Jer en Jeremy hebben al een rol in het verhaal.

Daimy en Maaike zijn het niet, Daimy en Maaike zijn een tweeling. Twee mensen gaan het niet overnemen en een van de twee is onlogisch. Daimy en Maaike hebben al een rol in het verhaal.

Idske is het niet, Idske is het persoon met de vliegtuigjes. Idske heeft al een rol in het verhaal

Link is het niet, Link is het slachtoffer. Link heeft al een rol in het verhaal.

En ik dan? Ik doe niks hier. Ik ben de secretaresse van een van de slachtoffers. Een perfect persoon daarvoor. Ben ik het? Ga ik het hier verpesten voor iedereen. Ik kijk in iedereens ogen. Ik ben het. Ik begin te trillen. Ik ga iedereen vermoorden. Ik ben bang voor het moment dat het gebeurd. Ga ik het verpesten? Ik laat een traan vallen. Ik voel twee armen om mij heen. Ik kijk boven mij. Wazig zie ik link. Wazig door de tranen in mijn ogen. Ik voel mij zo schuldig.

p.o.v. Maaike

*skwiet skwiet* DAT OUDE KUT DING PIEPT DE HELE TIJD. WAAROM MOET MIJN BEEN NOU WEER GEBROKEN ZIJN. Ik wil nu naar het ziekenhuis voor gips en een nieuwe rolstoel. Dit ding is vreselijk. "Jeremy, kunnen wij alsjeblieft gaan ik word gek van deze stilte. Nou ja bijna stilte want DIT KUT DING HOUD NIET OP MET PIEPEN" schreeuw ik. Volgens mij is dit het eerste wat ik serieus vraag aan Jeremy zonder hem weg te sturen. Iedereen kijkt mij inmiddels aan. Lisanne heeft helemaal traanogen. Is ze bang voor de dood of dat zij de dood zal zijn. Idk ik laat haar wel want ze heeft de armen van uhmm Link was het om der heen. Ik heb van Joyce gehoord dat Lis smoor is op haar broer. Joyce en Link hebben dezelfde achternaam dus waarschijnlijk is Link Joyce der broer. Ik ben zo slim. "uhmm oke?"zegt hij verbaasd. Waarschijnlijk omdat ik dit keer de vraag niet schreeuwde. Hij duwt mij vooruit maar dat maakt zo'n kut geluid dat ik hem forceer om mij te gaan tillen en straks iets nieuws te kopen. Daimy begint te grinniken. Ik wijs Jeremy naast Jer te gaan staan en dan ook direct naast Daimy. Ik geef der even een tik. Opzich snap ik wel dat ze lacht want ik ben veel langer dan Jeremy dus hij kan mij amper tillen. Nou ja boeieee. Hij is waarschijnlijk naast Link de enige die kan rijden. En Link heeft het al druk genoeg met versieren dus ja.... .Jeremy legt ofz mij op de bijrijdersstoel. Hij gaat zelf in de auto zitten en begint te rijden richting het ziekenhuis.

"deze dame is van het dak afgevallen" zegt Jeremy aangekomen bij de idk dokter ofz. Ik weet niet zo veel denk ik xd. Ik noemde mijzelf eerder vandaag nog slim. "dat is niet heel slim" lacht de dokter. Ik was aan het wegvluchten van het persoon waar ik naast zit. i did a good job. "we gaan even foto's maken" zegt de dokter en hij wijst mij te gaan liggen. Ik krijg een of andere lood doek op mij en iedereen verlaat de kamer. Al snel komen de dokter en Jeremy terug. Is de foto nu al gemaakt? Het zal. De dokter heeft een foto van een gebroken been in zijn handen. Aii ziet er slecht uit. "is dat mijn been?" vraag ik (alsjeblieft sterre). "Ja helaas wel. U heeft een nare breuk. Ik denk dat u het gips in moet en een rolstoel erbij" zegt de dokter. "Krijgen wij die hier te leen of moeten wij die zelf aanschaffen?" zegt Jeremy. "Te leen" zegt de dokter. omg yehess van dat kut ding af.

Ik rol nu zonder een piepend ding het ziekenhuis uit. Ik heb zee blauw gips gekozen want ik hou van die kleur en dan kan je er nog op schrijven. En natuurlijk is er nu al zonder toestemming door Jeremy op mijn been geschreven. XXXXX JEREMY staat er heel groot met hartjes. Amper ruimte voor andere dingend dus zucht. Dit gips wordt pas vervangen over 3 weken. "dat xxx jeremy had niet gehoeven" zucht ik tegen Jeremy. Hij grijnst. Nice. Ik word weer de auto ingetild maar we vallen nog eerst. Jeremy is echt klein. "Haal me weg en zet me nu in de auto" zeg ik. "Hij begint te lachen. "Wat is er grappig" zeg ik "Je valt al voor de zoveelste keer en je zit al voor de zoveelste keer in mijn armen" zegt hij nog steeds lachend. Er komt een brom uit mijn mond. Minder dan normaal. Gewoon een soepel brommetje. Ik schud mijn hoofd met een klein lachje. "Staat je goed" zegt Jeremy en ik rol met mijn ogen.

SORRY VOOR ZO LANG GEEN DEELTJE. SCHOOL IS VERMOEIEND EN IK SCHRIJF HEEL VEEL MOMENTEEL AAN ANDERE IDEEEN ZOALS ONESHOTS OF NIEUWE BOEKEN. COOL THINGS ARE COMMING. NIET ALLES SNELLL.

Searching for a good storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu