„j-oo JASNĚ ŽE TO BERU" řekla sem s nadšeným hlasem. „tak dobře tedy, máte tento víkend na to se sbalit a v pondělí vás čekáme v SonyMusic. Bude velmi úspěšná. Nashledanou" než sem stihla cokoliv namítnout hovor zavěsili. Je to hrozně na rychlo. Bežela sem dolů. "RODINO!!" Zařvala sem dole. Dylan byl za mnou takže celý nadskočil. Alex přiběhl s El a táta rozespalí nějak taky došel. „takže dneska večer rodinná večeře, zrušte si plány, musím vám něco důležitýho říct!" Zakřičela sem znova. „Isabello můžeš přestat řvát" zasmál se Dylan. „já to beru, taky vám musím něco říct" dodal ješte Dylan. „já vlastně taky podrbal se na zatýlku Alex. „já též" řekl táta. „JÁ TAKY" zařvala El.
Všichni sme se zasmáli, to bude zajímavý. Po tomhle rozhovoru sem se odebrala do svého pokoje. Podívala sem se na telefon. From EX: Izzy mluv se mnou. Gratuluju k písničce, miluju tě.
Ten kluk mi to dělá těžký, ale zachvíli odjedu a zapomenu na něj. Zapomenu na Marcuse Gunnarsena navždy...
Jenže on mi tak hrozně moc chybí.Neodpoveděla sem a jen telefon zase zamkla. Pár kapek slz mi spadlo z tváře, hned sem si je utřela, protože sem slyšela něčí kroky. „Čau Izz. Pojď si s náma dolů zahrát FIFU!" Řekl Dylan s Alexem. „táta hraje taky s Ell." Přikývla sem a šla. Z obýváku sem už slyšela smích. Ani je nechci opustit....
Po pár hodinách:
Připravovala sem na stůl salát a ruzné omáčky, když v tom slyším z kuchyně. „ty idiote!" bežela sem se tam podívat. Alex držel v ruce spálený brambory a Dylan měl naštvaný obličej. „klid, tak trochu sem to čekala" zasmála sem se a vytáhla jiné brambory. Dylan rozcuchal Alexovi vlasy „máš se ještě co učit" zasmál. Konečně sme si šli všichni sednout. Byli sme uprostřed jídla, když nás přerušil Alex. „podmínečně mě vyhodili ze školy" a jedl dál. Táta se málem udusil. „ale já nic neprovedl, ta učitelka spadla po mým rozlitým pitím sama, a to že sem jí pak řekl, že je kráva ať uhne nebyla. Já myslel že to je někdo z jiný třídy a ona pak začala říkat něco o tom, že je ředitelka" plácla sem se do čela, Dylan se začal smát, Ell neposlouchala a táta nabíral červené barvy. „a za to si podmínečně vyhozenej?" Řekl mezi smíchem Dylan. „no já pak zkoušel Aaronovo auto řídit a naboural sem do jejího, nic by se nestalo kdyby nestála hned vedle." To už táta vystřelil ze židle a ve stejný čas i Alex a začali se honit okolo stolu. Ell se začala hrozně smát. „Alex s tatínkem hrajou na honěnou, já chci taky." Smála se. „víš Ell, tatínek chce chytit Alexe protože ho chce zmlátit, protože se chová jak kretén." Řekl Dylan a já mu dala pohlavek.
Když si Alex s tátou konečne sedli, tak Dylan začal mluvit. „mám přitelkyni, chceme se k sobě stěhovat" řekl Dylan. Alex se netvářil nějak zaraženě, zřejmě to veděl. „tak to gratuluju, objala sem ho" byla sem za něj šťastná, ani sem si nevšimla že by trávil čas s někým, jen jednou sem tu viděla brunetku.. AHA. Už vím. „jmenuje se Chloe." táta chvíli přemýšlel. Vypadalo to jako kdyby nebyl spokojený. „a proč si ji proboha nepozval?!" Řekl po chvíli táta. „Izzy říkala rodinná večere. " usmál se. „vždyť už skoro rodina je a já ji chci poznat. " zasmál se táta. Bylo vidět že Dylanovi spadl kámen ze srdce. „teď je řada na tebe Izzy..." teď se mi udělal takový ten knedlík v kruku... bála sem se..