0.3

11.7K 1K 768
                                    

0.3
Kehanet, yakın

İyi okumalar💜

~

Sessizlik.

Gerginlik.

Ortamda elle tutulur bir sessizlik ve gerginlik vardı. Herkes Jimin'in cevabını bekliyordu. Öyle ki, zilin çalması bile umurlarında değildi.

"Ben-"

"Ne işiniz var dışarda? Hadi sınıfa girin! Namjoon, sende sınıfa geri dön çabuk!" Bay Jung'un sesiyle Jimin'in cümlesi yarıda kalmış, herkes ona dönmüştü.

"Özür dileriz..." Jungkook eğilerek Jimin'in kolundan tuttu. O sırada Taehyung'la göz göze gelmişti. Yanakları yanarken başını eğerek sınıfa girmişti.

Taehyung bu görüntü karşısında gülümserken Yoongi onun kolundan çekiştirerek sınıfa girmesini sağladı.

Namjoon defalarca kez eğilmesi sonucu öğretmen bıkkınlıkla gönderdi onu da.

"Ah bu çocuklar..."

~

"Kolye kimde şuan?"

"Yoongi'de."

Kate gülümsedi. "Güzel..."

"Yüce Büyücü, amacınız ne?"

Yaridimcisinin meraklı sorusu ile elinde tuttuğu kitaptan çekti bakışlarını. "Onlara küçük bir ipucu bırakmak Jack. Bu işlerini daha da kolaylaştıracak." Dedikten sonra elindeki kitabın sayfalarını çevirdi.

09.01.1779

Büyücü onlara evinde bakıyor artık. Evi, Hayat Ağacı.

Park köyü harabe olmuş. Yönetici Kim  ölüleri ormanın kullanılmayan tarafına attırdı. Artık iki köy de yöneticinin oldu.

Kimse büyücü Kate'e dokunmadı, dokunamazda zaten.

Artık çocukların annesi o sayılır.

Altında kan gölüne dönmüş Park köyü vardı.

09.05.1779

Köy halkı yönetici Kim'e karşı isyan başlattı. Bütün ormanı mahvettiler.

Yönetici Kim ise hastalanmaya başladı o sıralar. Çözüm yok hastalığa.

Resimde yönetici Kim yataktaydı.

16.06.1779

Yönetici Kim'in durumu çok kötü oldu. Her geçen gün daha da ölüme yaklaşıyor.

Halk ise bu durumdan faydalanarak isyan etmeye, yakıp yıkmaya devam ediyor.

Kim köyü çöküşte.

24.07.1779

Yönetici Kim bu sabah öldü. Oğlu olmadığı için yerine kardeşi Kim Kwang geçti.

Kwang iyi birisi. Çocukları yanına aldı. Büyücü Kate sık sık onları ziyaret ediyor.

Halk isyan etmeyi bırakmıştı. Çünkü yeni yöneticinin ne kadar iyi olduğunu biliyorlar.

Kim köyü artık sakin ve huzurlu.

17.08.1789

Yoongi ve Jimin ortama uyum sağladı. Hatta arkadaşlar bile edindiler. Jungkook, Taehyung, Seokjin, Namjoon, Hoseok ve Yugyeom. Bu çocukların arasında tuhaf bir ilişki var. Sanki sevgililer gibi. Fazla yakınlar.

Thita | Omegaverse¹ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin