1.7~ Flascback Part: I

4K 394 190
                                    

1.7~ Flascback Part: I
"Sakın unutma bunu: Seni seviyorum sevgilim."


~

"Efendim," William elindeki bardaktan çekti bakışlarını. "Alfa Kim sizinle görüşmek istiyor."

"İçeri al." Bardaktaki şarabından son bir yudum alarak yanındaki kahyaya uzattı bardağı.

"Başka bir isteğiniz var mı efendim?" Kahya sakince sorduğunda ona yandan bir bakış atmış, ardından cevaplamıştı.

"Çekilebilirsin." Kahya saygıyla  eğilerek odadan çıktığı sırada içeri Alfa Kim girmişti. "Bu ziyaretini neye borçluyuz Alfa?"

"Sigma yaşıyor."

William'ın kaşları çatıldı. "Benimle dalga mı geçiyorsun sen?"

"Hayır geçmiyorum! Doğruyu söylüyorum, askerlerimden biri onu görmüş. Deltayla birlikte."

"Mühürlenmişler mi yani?!" Sinirle bağırdığında Baş Alfa çekingenlikle birkaç adım gerilemişti.

"Ne yapacaksın?"

"Hepsini öldürün, hepsini!"

"O zaman hazırlıklara başlıyorum?"

"Daha ne duruyorsun? Gitsene, kaybol!" Baş Alfa derin bir nefes alarak saygıyla eğildi ve çıktı odadan.

~

"Tanrım, çabuk olun! Hadi hadi!" Betalardan biri Omegalara saraya girmesini endişeyle dile getirirken gerçekten de telaşlıydı.

Bütün Park köyünde bir telaş ve koşturmaca vardı.

Kim köyündeki tanıdıklarından biri onlara Baş Alfa ve adamlarının buraya geleceğini söylemişti.

Kan görmek istiyorlardı.

Kan dökmek istiyorlardı.

"Hepsi tamam mı?" Komutan Chanyeol sevgilisinin yanına geldiğinde etrafı kolaçan ederken sormuştu.

"Öyle görünüyor..."

"Peki ya çocuklar?"

"Gerçekten de bizi çok zorladılar. Özellikle de Yoongi ve Namjoon. Sizin yanınızda olmak istiyorlar."

"Asıl onlar için geliyorlar zaten. Bebeğim, lütfen dikkatli ol." Eğilerek sevgilisinin dudaklarına bir buse kondurmuştu. "Eğer bir şey olursa adımı seslenmen yeterli. Ne olursa olsun seni bulacağım."

"Tamam sevgilim." Bu güzel anı, duydukları yabancı kokular bozmuştu. "Geldiler!"

"Ben gidiyorum...Tanrım, aklım sende kalacak-" Baekhyun hızla sevgilisinden bir öpücük çalarak ayrılmıştı ondan.

"Sana güveniyorum Chan."

"Size bir şey yapmak istemiyoruz!" Yönetici Kim'in sesi duyulduğunda Chanyeol hızla Baş Alfa Park'ın yanına ilerlemişti. "Sadece bize onları verin, yeter."

"Bu istediğinin ne kadar aptalca bir şey olduğunun farkında mısın sen?!"

"O Sigma ölmeli! Yoksa bütün kurtların sonu gelir!"

"Tanrım, Jimin size ne yaptı?! Hem, o senin yeğenin! Hiç mi düşünüyorsun bunu?"

"Böyle bir yaratığın yeğenim olması, çok utanç verici."

Thita | Omegaverse¹ ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin