1.4
"Thita bize yardımcı olabilecekse, kabul ediyorum."~
"Sadece uzun süre nefessiz kaldığından bilinci kapanmış. Çok önemli bir şey değil. Tabii daha uzun süre nefessiz kalsaydı ölebilirdi." Doktorun açıklamasıyla herkes rahat bir nefes almıştı. "Şuan uyuyor. Uyandığında taburcu olabilir." Doktor yanlarından uzaklaştıklarında Jimin ilerideki sandalyelerde oturan Kate ve yanındaki adama doğru ilerledi.
"Jimin..."
"Orada ne demek istemiştin? Thita da kim Kate? Ayrıca onlar v-vampir miydi-"
"Öncelikle sakin ol bebeğim." Orta yaşlı kadın ayağa kalkarak küçük olanın pembe saçlarını okşadı şevkatle. "Size her şeyi en başından anlatacağım. Ancak, Yoongi'nin uyanmasını bekleyelim."
"Yoongi hyung uyandı!" Jungkook biraz ileriden -Yoongi'nin kaldığı odanın kapısının önünden- onlara seslendi. "Jimin seni istiyor!"
Jimin yüzünde oluşan büyük gülümsemeyle birlikte koşarak sevgilisinin kaldığı odaya girdi. "Yoongi!" Hızla kollarını boynuna doladı. "Beni çok korkuttun aptal herif!"
"Özür dilerim bebeğim. Ancak," Yüzünde sinirli bir ifade oluşurken devam etti. "Senin o adamla gidecek olduğuna inanamıyorum Jimin! Nasıl böyle bir şeyi yapabilirsin?"
"Ama Kate geldi ve buna engel oldu değil mi?" İkilinin bakışları onlara yüzündeki güzel gülümsemeyle izleyen kadına döndü. "Kate?"
"Tamam, tamam, başlıyorum..." Derin bir nefes alarak kendini hazırladı.
~
"Jimin! Yoongi! Tanrım, çocuklar, neredesiniz siz?!" Genç kadın delirdiğini hissediyordu. Hepsinin birden ortadan kaybolması elini ayağını zangır zangır titretiyordu.
"Burada yoklar." Yardımcısı Jack sakince konuştuğunda arkasında ondan gelecek emri bekleyen Alfalara döndü genç kadın.
Bu ormanı avcunun içi gibi bilidiğinden bütün köy halkı ona güveniyordu.
Ancak, o hiç de kendine güvenmiyordu...
"Bu patikadan sağa dönelim. Eğer bulamazsak," Bu ihtimali düşünmek bile istemediğini fark etti o an. "Baş Alfaya haber veririz."
"Sizce nerede olabilirler Yüce Büyücü? Aklınıza herhangi bir yer geliyor mu?"
"Bilmiyorum Jack, lanet olsun ki bilmiyorum! Her yere baktık, daha nereye-" Genç kadının farkettiği şeyle gözleri kocaman olurken yardımcısına döndü hışımla. "Oraya bakmadık!"
"N-nereye?" Efendisinin telaşlı hali Jack'i de telaşlandırmıştı.
"Vampirlerin tepesine. Karanlık Tepe'ye bakmadık."
"İyi de orada ne gibi bir işleri olabilir ki?"
"İşte bunu ben de merak ediyorum!"
~
"Kendine fazla güveniyorsun yabancı." Yoongi dişleri arasından sinirle tıslarken adam ona yaklaşarak karşı karşıya durmalarını sağlamıştı.
"Bu boş bir güven değil Yoongi. Şimdi, veriyor musun Sigma-"
"Asla! Ölürüm de Jimin'i sana vermem!"
"Pekâlâ, demek öyle." Sağ elini kaldırmasıyla karanlık kısımdan yaklaşık 10-15 civarı kişi çıkmıştı. "Benim yerimde, bana meydan okuyorsun Yoongi. Seni buna pişman edeceğimden emin olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thita | Omegaverse¹ ✔
Fiksi PenggemarO gece, 3 yaşındaki Min Yoongi, 3 günlük Park Jimin'i koruyacağına hayatı üzerine yemin etmişti. ~ Yoonmin #1 (23.12.18 - 28.12.18) Başlangıç - Bitiş (08.11.2018 - 10.02.2020)