0.9
"Kurtar beni."~
Seokjin tam Kate ve Namjoon'un yanına gidecekken esmer çocuğun dediğiyle duraksadı.
"Ciddi misin! O da mı beni seviyor Kate?!"
"Evet, evet..."
"Ah...Çok mutluyum! O gerçekten çok güzel, değil mi?"
Seokjin nefesinin kesildiğini hissetti.
Bunu beklemiyordu işte.
Namjoon bir kızı mı seviyordu?
Derin bir nefes alarak oradan uzaklaştı.
Ancak Seokjin de bilmiyordu ki, Namjoon onu seviyordu aslında.
O gün Kim Seokjin, bir daha Kim Namjoon'a yaklaşmamaya karar verdi.
~
"Jungkook çıldırdın mı sen?!" Yugyeom sinirle bağırdı.
"Umrumda değil! Onu görmeliyim!"
"Siktir tamam, ben de seninle geleceğim lanet olası!" Jungkook gülümsedi. "Hiç gülme...Şuan senin yüzünü dağıtmak istiyorum da şükret, bir sonraki lider sensin."
"Ehehe~"
Çok değil, hemen hemen 5 dakika içerisinde Kim köyünün sınırları içerisine girmişlerdi.
"Yugyeom dikkat çekme, yarım saate gelirim yanına."
"Çabuk ol gerizekalı." Jungkook yanından uzaklaşırken, "Bunu yaptığıma inanamıyorum..." diye mırıldandı.
"Hey!" İrkilerek arkasını döndü. "Sen kimsin?"
"Bu köydenim-"
"Yalan söyleme, seni daha önce görmediğime eminim." Hoseok beyaz olana iyice yaklaştı. Yüzleri arasında santimler vardı. Gözlerini kısarak devam etti. "Yabancıları sevmeyiz biz." (YN/ Hoşikciğim, hayadım ne yabancısı? Yakında kocan olcak o aaa çok ayb çok)
Yugyeom ise esmer olanın dediklerini duymamıştı bile.
Kokusu dikkat çekmişti.
"Nesin sen?"
"Ha Betayım...Hem bundan sanane ya?!"
Beyaz olan derin bir nefes alarak bakışlarını karşısındakinin gözlerine çıkardı.
"Betaların kokusunun olmadığını sanıyordum?" Hoseok yutkundu. Yugyeom'un bakışları çok kısa bir süreliğine dudaklarına kaysada, hemen gözlerine odaklandı tekrardan. "Beta değilsin sen."
Hoseok yutkunarak bakışlarını kaçırdı.
Şimdi ne diyecekti?
"Bak, kurcalama tamam mı? Tanımadığım birisine öylece söyleyebileceğim bir şey değil bu."
"Pekâlâ, söyleme." Biraz daha yaklaşarak aralarındaki mesafeyi neredeyse sıfıra indirmişti.
Dudakları arasında mesafe yok denilecek kadar azdı.
"Ben de Kim Yugyeom'sam," Derin bir nefes alarak esmer olanın kokusunu içine çekti. "bunun peşini bırakmam." Nefesini dudaklarına üfleyip geri çekildi ve gülümsedi şirince. "Görüşürüz esmer şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thita | Omegaverse¹ ✔
Hayran KurguO gece, 3 yaşındaki Min Yoongi, 3 günlük Park Jimin'i koruyacağına hayatı üzerine yemin etmişti. ~ Yoonmin #1 (23.12.18 - 28.12.18) Başlangıç - Bitiş (08.11.2018 - 10.02.2020)