1.1
İçelim, içelim ve yine içelim!~
"Namjoon hyung buraya gelsene!" Taehyung, henüz onları farketmemiş olan Namjoon'a seslenerek dikkatini çekmeyi başarmıştı.
"Merhaba..." Seokjin sinirle ayağa kalkarken konuştu.
"Ben gidiyorum." Esmer olanın yüzünü bile görmek istemediğini farketti Seokjin.
O günden sonra cidden onun yüzünü bile görmek istemiyordu.
"Ne? Ama daha yeni gelmiştin hyung~" Jimin büyük olanın koluna yapışarak şirince konuşmuştu. "Daha konuşmamız gereken konular vardı!"
Seokjin gülümseyerek pembe saçlının saçlarını karıştırdı. "Bir akşam dördümüz toplanıp konuşuruz olur mu? Ancak şuan gitmeliyim, konseyde bazı evrak işlerim var."
"O zaman bu akşam buluşalım! Olur mu Kookie?"
"Oh...Benim için sorun yok. Hoseok hyung gelince ona da soralım!"
"Ne yani ben gelmeyecek miyim?!" Yoongi'nin kaşları çatılmıştı.
"Sadece sen değil, siz. Ayrıca evet olmaz! Bu dördümüz arasında olacak bir şey!"
"Sanki devlet sırlarını konuşacakmış gibi söylüyorsun Jimin!"
"Bu ukeler gecesi olacak!" Dedi
"Ha~ Şimdi anlaşıldı." Taehyung sinsice sırıtarak yanındaki beyaz tenliye baktı. "Haklısın Jimin. Kesinlikle bizim gelmemize gerek yok. Sonuçta bu dördünüzün ukeler gecesi olacak." Jungkook'un gözleri şokla kocaman açılırken anında itiraz etmeye başladı.
"Yah, Park Jimin! Dediklerine dikkat etsene! Bu ukeler gecesi falan olmayacak! Ayrıca sen," İşaret parmağını Taehyung'a doğrulttu. " 'Lütfen Kook, daha hızlı! Daha hızlı!' Diye inlediğini hatırlatırım!" Bu sefer Taehyung'un gözleri kocaman olurken ve yanakları da eş zamanlı olarak kızarırken Yoongi ve Jimin anırarak gülüyor, Seokjin kıkırdıyor ve Namjoon ise bakışlarını Seokjin'den ayırmayarak tebessüm ediyordu.
Büyük olan üzerindeki bakışları hissetmiş olacak ki başını Namjoon'a çevirmişti. Az önceki içten ifade esmer olanla gözgöze gelmesi ile yerini soğuk bir ifadeye bırakmıştı.
Zaten çok fazla göz teması kurmadan arkasını dönerek hala kahkahalarla gülen çocukların yanından ayrılmıştı.
Esmer olan ise uzaklaşan bedenin arkasından öylece bakmaktan başka bir şey yapamıyordu.
"B-bana diyene bak!" Taehyung kekelerken bu diğerlerinin daha çok gülmesine neden olmuştu. "Yah! Gülmeyin! Ve Jungkook 'Ah orası Taetae, orası!' Diye bütün gece inleyen kimdi? Ben olamam herhalde." Dedi sırıtırken.
"Taehyung!"
"Gerçekler Kook, gerçekler..."
~
"Evet hyung dökül!"
"Efendim?" Dedi Seokjin anlamazca. "Neyi döküleyim?"
"Anlamayacağımı mı sanıyorsun Seokjin hyung? Bütün gün suratın asıktı!"
"Ayrıca Namjoon hyunga karşı da çok soğuksun?"
"Hadi ama! Neyi kaçırdım ben?" Hoseok sitemle konuşurken Seokjin derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Biz...Biz dolunayın olduğu gün okulda kilitli kaldık."
"Siktir! Ne?"
"Oha~ Sonra?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thita | Omegaverse¹ ✔
FanfictionO gece, 3 yaşındaki Min Yoongi, 3 günlük Park Jimin'i koruyacağına hayatı üzerine yemin etmişti. ~ Yoonmin #1 (23.12.18 - 28.12.18) Başlangıç - Bitiş (08.11.2018 - 10.02.2020)