Bol bol oy ve yorum istiyoreeeee
~
"Bu kolyeyi iyi sakla Jimin-ah!" Küçük Jimin gözlerini kolyeden alamazken başını salladı. "Bu kolye seni koruyacak, ne olursa olsun."
"Ya Yoongi? Bu kolyeden onda var mı?"
"Aslında-" Elindeki kolyeyi genç kadına geri verdi.
"Bu kolyeyi ona ver! Yoongi zaten beni korur. Ama benim yüzümden kendisini koruyamaz ki!" Genç kadın elindeki kolyeyi küçüğün boynuna takarken kıkırdadı.
"Hayır hayır yanlış anladın Jimin! Siz birbirinizi koruyacaksınız zaten~"
"Huh, o nasıl olacak ki?"
"Mühürlenme diye bir şey duydun mu?"
"Hmm- evet! Taehyung ve Jungkook mühürleneceğiz diyorlardı. Galiba şeydi...Bütün olmak? Öyle hatırlıyorum." Kate şaşkınca karşısındaki miniğe bakıyordu.
Cidden bu yaşta bunları mı düşünüyor bu çocuklar?
"Aslında haklılar..." Eğilerek boylarını bir nevi eşitledi.
"Yani yapışacak mıyız biz? Hep mi öyle kalacağız? Ama ben Yoongi'ye sarılıp, onu öpemem ki..zor olur..." Dudaklarını büzerek konuştu. Kate daha fazla şaşıracağını düşünmüyordu.
Ancak bu çocuklar onu her zaman şaşkına uğratıyordu.
"Bak yine yanlış anladın. Bütün olacaksınız derken bedenleriniz değil, kalpleriniz bir bütün olacak demek istedim. Şimdi bu kolyeyi çıkarma, tamam mı?" Ayağa kalkarak son kez konuştu ve yanından uzaklaştı. "İlerde ne demek istediğimi anlayacaksın zaten."
Küçük çocuk o an bir şey anlamasada ilerde genç büyücünün demek isteğini anlayacaktı.
"Jimin! Jimin!" Büyük olanın onun sarsmasıyla yerinden sıçrayarak uyanmıştı. "Tanrım, sonunda! Sonunda uyandın!" Jimin etrafı inceliyor, olanları kavramaya çalışıyordu.
"Y-yoongi..." Sesi titremişti.
"Benim Jimin-ah!" Eliyle küçüğünün yanağını okşamıştı. "Birden terlemeye ve sayıklamaya başladın. Cidden çok korktum."
"Anladım..."
Karnı ağrıyordu, midesi bulanıyordu ve kalbinde bir şey vardı.
Tuhaf hissediyordu.
"J-jimin?"
"E-efendim? Kötü bir şey mi oldu yoksa?"
"Gözün..." İlk başta anlamayarak kaşları çatılsada, olayı anladığı an gözleri kocaman olmuş, can havliyle üzerindeki örtüyü yere atarak odadan çıkmak için hareketlenmişti.
"Jimin! Sakin ol bir şey-Jimin!" Karnına giren şiddetli ağrıyla iki büklüm olmuştu. "Sana bir şey yapmayacağım."
"Dokunma!"
"İyi de neden-"
"Rahat bırak beni dedim!" Beyaz olan elini çekerken ne olduğunu anlamamıştı.
Jimin yanıyordu. Büyük olan her dokunduğunda, onun kokusunu, nefesini her saniye yakınında hissettiğinde yanıyordu.
Ve bir türlü sönemiyordu.
"D-dokunma..."
Yoongi derin bir nefes alarak gözlerini kapattı.
İlk başta pek fark edemesede özellikle şimdi, Jimin'in kokusu hiç olmadığı kadar yoğunlaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thita | Omegaverse¹ ✔
FanfictionO gece, 3 yaşındaki Min Yoongi, 3 günlük Park Jimin'i koruyacağına hayatı üzerine yemin etmişti. ~ Yoonmin #1 (23.12.18 - 28.12.18) Başlangıç - Bitiş (08.11.2018 - 10.02.2020)