Bol yorum istiyoreeee
~
"Ulan çocuğum var ama hala sınav için okula geliyorum! Başlarım böyle hayata ama!" Jimin sinirle sınıf kapısından çıktığında koridorda bağırdı.
"Kesin sınavın kötü geçti!" Jungkook kahkaha atarak arkadaşının yanına gelmişti. "Ağla Jiminie, ağla."
"Senin sınavın nasıl geçti peki Kook?" Hoseok kolunu beyaz olanın omzuna atarak sırıttı. "Sınıfta baya (!) yapıyormuş gibi görünüyordun."
"Elbette yapıyordum hyung- hey! Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
Jimin bıkkınca mırıldandı. "Günaydın gerizekâlı..."
"Aman," Jungkook burnunu kıvırdı. "Beyefendideki havaya da bakın hele! İyiki bir çocuğun oldu!"
"Jungkook ne alakası var lan?! Kesin fizik soruları bunun beyninin suyunu emdi, başka bir açıklaması olamaz."
"Aşkım burdayız~!" Yoongi oturdukları masadan Jimin'e seslenmişti.
"Geliyorum~!" Jimin koşarak Yoongi'nin yanına attı kendisini. "Yoongi ya...ben bebeğimizi özledim!"
"Ah...ben de özledim Jiminie! Ama hala girmemiz gereken 2 sınav var!"
"Dostum, bu gözler Yoongi hyungu böyle mi görecekti? İnanamıyorum Kook!" Taehyung Jungkook'u dolu dürtüklerken konuştu. "1 haftadır böyle ama bir türlü alışamadım."
"Hanımcı olmuş o Taehyung, boşver sen hayatım."
Yoongi'nin tek kaşı havaya kalkarken tehtidkar bir tonda konuştu. "Ne kadar da cesur cümleler bunlar Jungkook. Yürek yemişsin galiba aslanım, hm?"
"Ahahaha! İlahi Yoongi hyung ne yürek yemesi ahahaha! E sen de Taehyung. Ne alaka hanımcılıkk falan? Ne diye canım hyunguma laf ediyorsun sen?"
Taehyung şaşkınlıkla afalladı. "Ha?"
"Kes zevzekliği velet." Yoongi iyice arkasına yaslanırken Jimin'i kendine çekti. "Sınavlara girmezsek ne olur?"
"Sınıfta kalırsınız." Seokjin bilmiş bir tavırla konuştu. "Az daha sabredin yahu! Şunun şurasında 2 saat kaldı."
"Ya hyung! Sen 2 saatin ne kadar uzun bir süre olduğunun farkında mısın acaba?! Bebeğimi özledim diyorum size!"
"Ne abarttınız be~! Görende 20 yıldır göremiyor sanacak."
"Baba olduğunda anlarsın Kook." Dedi bir yetişkin edasıyla Jimin. "İşte o zaman ben ne hissediyorsam, sen de aynısını hissedeceksin!"
"Yalnız onu bunu geçtim," Yugyeom yerinde doğruldu hafifçe. "Siz neden hala çocuğa bir isim vermediniz lan?"
"Düzeltme: veremedik. Çünkü onun için en uygun ismi bulamıyoruz."
"Bir haftadır sana Minji olsun diyorum, istemiyorsun Jimin!" Yoongi sitemle sevgilisine döndü. "İkimizin isimlerinin birleşimi işte!"
"Öyle herkeste olan bir isim istemiyorum ben! Özel olsun istiyorum Yoongi! Ayrıca Korece olmamalı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thita | Omegaverse¹ ✔
Hayran KurguO gece, 3 yaşındaki Min Yoongi, 3 günlük Park Jimin'i koruyacağına hayatı üzerine yemin etmişti. ~ Yoonmin #1 (23.12.18 - 28.12.18) Başlangıç - Bitiş (08.11.2018 - 10.02.2020)