1.2
"Sigmanın yanına gidiyoruz."~
"Bizim yine burada ne işimiz var ya?" Jimin sitemle konuşurken Yoongi küçüğünün bu hallerine kıkırdamadan edemedi. "Zaten daha önce buraya bakmadık mı?"
Önceden geldikleri kütüphaneye tekrardan gelmişlerdi Seokjin'in büyük ısrarları sonucu.
"Kaçırdığımız bir nokta olmalı. Uzun zamandır bir şey olmuyor." Dedi Seokjin rafları karıştırırken.
"Ah~ Ne diye uğraşıyoruz ki?" Hoseok yaslandığı raftan doğrulmuştu ki, tam o anda kafasına düşen kitapla acı içinde inledi. "Lanet olsun!" Etraftaki birkaç öğrencinin bakışları kafasını tutan ve sinirle homurdanan Hoseok'u bulmuştu.
"Hyung? İyi misin?" Jimin hızla hyungunun yanına gitmişti.
"Ah, iyiyim. Yani sanırım ve bu-ha? Bu nasıl bir kitap be?" Yere eğilerek kalın kitabı almış ve dikkatle incelemeye başlamıştı. "Gamma?" Baş parmağını yazının üzerinde gezdirdi.
Oldukça kalın ve süslü bir kitaptı.
"Hoseok, bu kitaptan kimseye bahsetmek yok, anladın mı?" Gördüğü tanıdık görüntülerle ilk başta kaşları çatılmış, ardından başına giren keskin ağrı ile bir elini başına götürmüştü.
"Hoseok hyung iyi misin?" Jungkook'un sesi irkilmesine ve gerçek dünyaya dönmesine neden olmuştu.
"Evet...iyiyim."
"Bu ne?" Seokjin merakını dile getirdiğinde esmer olan cevaplamıştı.
"Bilmiyorum..." Kitabı büyük masanın üzerine koyduğunda diğerleri de masanın etrafına toplanmıştı anında. "Ama içimden bir his önemli bir kitap olduğunu söylüyor." Kapağını yavaşça açtığında farklı dildeki yazılarla kaşları çatılmıştı.
"Bunun hangi dil olduğu konusunda fikri olan?" Diye ortaya soru atmıştı Jungkook. Yanındaki Taehyung ise o sırada elindeki telefonla bir şeyler yapıyordu.
"Hm...burda da bir bilgi yok. Ne dil olduğu yazmıyor."
Hoseok anlam veremediği ancak oldukça hızlı atan kalbini umursamamaya çalışarak yazılanları okumaya başladı. "Gammalar oldukça ender bulunan ve büyü yapabilme yeteneğine sahip tek kurt türüdür. Omega-Omega eşleşmesinden meydana gelirler. Dönemin baş büyücüleri tarafından sıkı bir büyü eğitimine girerek en iyi şekilde büyü yapmayı öğrenirler......Tarihte ilk Gamma......Son Gamma türü ise bundan 300 yıl kadar önce var oldu." Hoseok diğer sayfayı çevirdiğinde karşılaştığı boş sayfa ile kaşlarını çatmış, hızla diğer sayfaları çevirmişti.
Ancak sonuç aynıydı.
Geriye kalan bütün sayfalar boştu.
"Bu nasıl olur ya?" Şaşkınlıkla diğerlerine baktığında aynı şekilde ona baktıklarını görmüştü.
"Hyung bunu boşversene sen! Bu dili nerden biliyorsun sen asıl?" Dedi Jimin.
"B-bilmiyorum...birden kelimeler ağzımdan çıktı. Tamamen refleks olarak."
"Geriye kalan sayfalarda ne yazdığını bulmalıyız." Seokjin sıkıntıyla iç geçirdi.
"Ya burada bittiyse?"
"Hayır Tae...öyle değil. Hyung bir çekilin." Jungkook kitabı elinde alarak bir süre incelemiş, ardından ters çevirerek sallamaya başlamıştı.
"Kook, ne yapıyorsun Tanrı aşkına?" Taehyung anlamazca sorarken yere düşen kağıt parçasıyla Jungkook'un sırıttığını gördü.
"İşte bunu." Yere eğilerek düşen katlanmış kağıdı eline aldı ve hızlıca açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thita | Omegaverse¹ ✔
FanficO gece, 3 yaşındaki Min Yoongi, 3 günlük Park Jimin'i koruyacağına hayatı üzerine yemin etmişti. ~ Yoonmin #1 (23.12.18 - 28.12.18) Başlangıç - Bitiş (08.11.2018 - 10.02.2020)