Chapter 1.

1K 43 0
                                    

Hideg volt és sötét. Egyedül ültem a kemény kőlépcsőn sírva és megtörve. Vívtam már egy pár harcot az életem során, de ilyen nagy pofont azt hiszem hogy még sose volt szerencsém kapni. Mintha az egész világ össze omlott volna, pedig az igazság az hogy a világ épp, csak én vagyok törött. Mielőtt teljesen megöltek volna a gondolataim, lépteket hallottam. Reméltem hogy nem Ron és Lavender az, mert azt a kis ringyót legszívesebben felpofoztam volna. Felálltam és a pálcámat a szorosan a testem mellett tartva, óvatos léptekkel haladva próbáltam kitalálni ki jár ilyenkor erre. De a hangok közvetlenül az ablak mellől jöttek.

-Annak a mocskos sárvérűnek igazán jó illata van. – suttogta egy számomra ismeretlen, érdes hang.

- Én mondtam Greyback, hogy ő nem kispályás. –beszélte már egy sokkal ismerősebb, szelíd hang. Ennek a hangnak a tulajdonosa kizárólag csak is Draco Malfoy lehetett.De ki az a Greyback? És miért érezte az illatom ilyen messziről? Nem is vártam tovább gyorsan leléptem, nehogy valami rossz dolog süljön ki ebből az egészből. Malfoy nem a jóságáról híres, és azt is pletykálták róla, hogy valójában halálfaló.Lehet hogy bántalmazni akart. Jobb ez így, amúgy is már elég álmos voltam úgyhogy úgy gondoltam hogy inkább lefekszem aludni. Sajnos a hálószobába vezető úton nem tudtam elkerülni a Griffendél-klubhelyiségét, és megint látnom kellett a mi kis párocskánkat, ahogyan a többiek fütyülnek, meg éljeneznek nekik, ők pedig szenvedélyesen csókolóznak. Harry észrevett, pedig próbáltam elsunnyogni a tömeg mellett észrevétlenül.

- Még mindig szomorú vagy, Hermione? – kérdezte együttérzően.

    - Hát,még mindig nem a legjobb a helyzet. – mutattam Lavenderre. – De most már mindenoké – vetettem oda egy hamis mosolyt hogy hitelesebbnek tűnjön. Nem akartam hogyHarry aggódjon miattam, elég gondja van már rajtam kívül is.     


♕Telihold [Dramione ff]Where stories live. Discover now