Chapter 5.

524 26 0
                                    

Amikor kinyitottam a szemem egyből tudtam hogy hol vagyok. A gyengélkedőn. A lábam már nem fájt. Harry és Ron mellettem álltak, aggódó arckifejezéssel. Nagyon megörültem, hogy Ron is itt van, de aztán a szemem sarkából észrevettem Lavender alakját is, ahogy a karjába kapaszkodva átöleli.

- Na végre, hogy felébredsz! Úgy aggódtunk érted. – mondta Harry és megfogta a kezemet.

- Nem kellett volna aggódni jól vagyok – mosolyogtam.

- Na látod?! Nincs semmi baja, úgyhogy mehetünk is. – rikácsolta Lavender és megpróbálta kiráncigálni Ront a szobából.

- Lav, te nyugodtan mehetsz, de én azért még szeretnék itt maradni ha nem baj. – mondta Ron.

- Hát jól van. De siess! – nyomott egy puszit Ron arcára aztán pedig vetett rám egy dühös pillantást, és kiviharzott a gyengélkedőröl. Ron látszólag kicsit szégyellte a barátnőjét előttünk.

- Na és hogy megy a kapcsolatotok vele? – kérdeztem az ajtó felé intve.

- Hát.. Nem tudom. Azt hiszem szeretem. – mosolygott Ron, és gyorsan témát váltott. – Egyébként mi történt? – kérdezte. Ekkor eszméltem rá hogy semmi magyarázatom nincs a dolgokra, ezért gyorsan improvizáltam. – Hát tudod... Semmi érdekes csak megbotlottam a lépcsőn aztán itt ébredtem.

- De nem csak ez az elesés furcsa.. Láttam Malfoyt az éjszaka közepén járkálni a folyosókon. Talán benne van a keze a dologban nem de? Hisz tudod hogy sosem bírt téged.. – gyanakodott Harry. Jaj ne! Mindenféleképpen meg kell tartanom Malfoy titkát. De nehéz lesz. Ron még elmegy, őt úgy sem annyira érdekli... De Harryvel. Hogy fogom leállítani a dologról? Pedig folytonosan azon agyal, hogy a Malfoy család halálfaló-e vagy nem. Szóval őszintén szólva, kíváncsi leszek mi lesz ezek után.. 

♕Telihold [Dramione ff]Where stories live. Discover now