Chapter 15.

304 13 0
                                    

Vajon mi lesz ez után? Mi fog történni? Az az este megváltoztatta a világban való hitemet.. Minden meg fog változni?

Ezek a gondolatok nem hagytak álomba szenderülni azon az éjszakán, még akkor sem, ha a szemem már csak félig volt nyitva. Megbánom én még ezt reggel - gondoltam.

Előérzeteim látszólag nem csaltak, másnap úgy ébredtem mint egy darabokra szaggatott rongy.

Legszívesebben órára se méltattam volna bemenni. De tudtam hogy szükségszerű lesz, hiszen a tanulást sosem lehet szüneteltetni.

Mégis lehet hogy jobb ötlet lett volna..

- Hermione Granger! Mégis mit képzel magáról hogy alszik az órámon?! Azt hittem hogy legalább magának fontos a műveltsége! - rivallt rám McGalagony professzor.

- E-elnézést. Többet nem fordul elő. - mondtam  alig hallható hangerővel.

- Egyébként.. Dumbledore professzor óhajt magával, Draco Malfoy-jal és Astoria Greengrass-al beszélgetni később. - mondta halkan, mintha félne hogy valaki meghallja.

Ajaj! Ez nem jelenthet túl sok jót...

Egész nap ezen törtem a fejem, míg el nem jött a találkozás ideje. Látszólag a két "bajtársamat" is izgatta hogy miért hivathatott ide minket.

- Biztosan furdal titeket a kíváncsiság hogy miről is szerettem volna beszélni. Szóval az a helyzet, hogy McGalagony professzor-nak volt szerencséje látni tegnap a kis összetűzéseteket Miss Chévalier... akarom mondani Clove Rowle kisasszonnyal ahogy az kiderült. És még én is lesokkólodtam a bátorságotokon. - mondta mosolyogva rám és Astoriá-ra felváltva mutogatva.

- Chh.. Hogyha csupán azért hívatott minket ide hogy ezt a kettőt istenítse, akkor szerintem mehetünk is, jobb dolgom is van. - mondta az átlagos stílusával Malfoy.

- Nem dehogy. - köszörülte meg a torkát. - Ennél sokkal fontosabb dologról szeretnék nektek beszélni. Amint az tudjátok, mostanában egyre több a vérfarkas errefelé.. Ami természetesen nem véletlen. A halálfalók sokkal összetettebbek mint amennyire azt mi gondolnánk. Nekik azért van szükségük egyre több halálfaló vérfarkasra mert velük nyílván könnyebb együttműködni mint az egyszerű varázslókkal.  Sok bennük a bizonyítási vágy - nyilván azért mert a varázslók elnyomták őket csupán a problémájuk miatt, fejlettebb a harc technikájuk is, főleg ha átváltoznak. Tehát miért is ne lenne jó nekik a kedves kis "szponzorukkal" Greyback-al egyre több áldozatot teremteni, és könnyen alkalmazni őket akkor ha netalántán kitörne a II. Roxforti csata? A halálfalóknak erre nyílván külön emberei vannak. Ezt a társaságot Canthropus-nak nevezzük. A céluk minél több varázslót megfertőzni a vérfarkasság borzalmas átkával, és kihasználni őket. Na itt jöttök ti a képbe! Lenne egy kis küldetésem számotokra. Mivel ennek a projektnak a megállítása jelenleg stagnál, szeretném ha önök foglalkoznának ezzel az üggyel. Greengrass és Granger kisasszony bizonyára sok időt töltött a könyvtárba, így sokat tudhatnak a farkasember kórról. Draco Malfoy pedig állítólagos halálfaló létére pedig segítségükre lehetne-

- Na azt már nem! Ti is csak ki akartok használni pont ahogy a halálfalók teszik velem! Mindenki csak egy játékszerként tekint rám de azt senkit nem érdekel hogy mi van velem igazából.. - üvöltötte Draco, miközben elhagyta a helyiséget.

- Draco, várj! - rohantam volna utána, de egy hideg kéz érintését éreztem a vállamon.

- Hagyd csak, majd lenyugszik. - mondta Astoria.

- De Dumbledore professzor! Miért akartak a halálfalók tegnap pont velem harcolni?! - kérdeztem.

- Azért, mert ők nem csak Potter kis barátnőjeként tekintenek magára, hanem igazi ellentétként. Tudják hogy mindent megfogsz tenni azért hogy megállítsd őket, úgy tudnak olvasni téged, mint egy könyvet, Clove Rowle pedig ügyesebb kém mint gondolnád. - mondta lezárva a témát.


♕Telihold [Dramione ff]Where stories live. Discover now