Chapter 2.

751 40 1
                                    

Viszonylag gyorsan elaludtam, reggel pedig a szokásos időben keltem. Lementem a Griffendél-klubhelyiségébe és egy könyvet olvastam. Pár perccel később Lavender csörtetett le a lépcsőn izgatottan, de amikor meglátta hogy csak én vagyok ott lesütötte a szemét.

- Hol van az én kis szerelmem? – mondta szomorúan.

- Még alszik. – mondtam visszafogott indulatokkal miközben kedvem lett volna felpofozni. Lassan a két fiú és felébredt és lementünk az ebédlőbe. Ez a nap elég furán telt, mert nem tudtam egyszerűen odafigyelni órákon. Egész nap a tegnap estéről gondolkoztam. Mármint Malfoyról meg a „haverjáról". De ami a legbizarabb, az az ami jóslástanon történt. Ma Malfoy is megjelent, de amikor Sybill Trelawney belenézett a szemébe mintha ideges lett volna. Sőt, teljesen megőrült ezek után. A tanárnőre amúgy is egy kicsit elvont, de ma furcsán motyogott valamit és teljesen össze-vissza beszélt. Én tudtam hogy a dologhoz köze van Malfoynak is, éppen ezért óra végén odamentem hozzá.

- Elnézést Trelawney professzor, de szeretnék kérdezni valamit. – motyogtam idegesen.

-Igen, Miss Granger?

- Mit tetszik tudni Draco Malfoyról? – kérdeztem kíváncsian.

- Vigyázz vele nagyon. Ő egy vérfarkas a jóslatom alapján. – mondta és felsikoltott.

Kezdd össze állni a kép. Merlin szakállára! Hogyannem jöhettem rá? Ez nem lehet igaz.. Lehet hogy Trelawney professzor tévedik,hisz a jóslása nem mindig mondd igazat. Remélem. – gondolkoztam magamban. Jobb lesz, ha felmegyek a könyvtárba és elolvasok néhány vérfarkasról szóló könyvet.

♕Telihold [Dramione ff]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang