Egészen sok mindent megtudtam a vérfarkasokról. Nem is volt olyan rossz ötlet az, hogy felmentem olvasgatni a könyvtárba, legalább bővítettem a tudástáramat. Viszont egészen késő estig maradtam, ami azt eredményezte hogy majdnem bent aludtam a könyvtárban, ugyanis a fáradtság miatt folyamatosan leragadt a szemem. De a lényeg hogy végül sikerült eljutnom az ágyamig. Hihetetlenül gyorsan elaludtam. Amikor felébredtem egy számomra ismeretlen helyen ébredtem miközben a lábamban erősen nyílaló fájdalmat éreztem. Homályosan láttam de az egyetlen dolog amit láttam, az az, hogy egy számomra ismeretlen teremtmény, közelít felém. Amikor már végre teljesen éber voltam, láttam hogy egy farkas az. De aztán észrevettem hogy ez nem csak egy átlagos farkas, Merlin szakállára, ez egy vérfarkas. Újra belém harapott én pedig felsikítottam a fájdalomtól.
- Segítség, valaki segítsen! – ordítottam, de egy árva lélek sem hallotta sejtésem szerint.
A vérfarkas tovább morgott, én pedig egyre messzebb próbáltam jutni tőle a szobában, de mivel a lábam még mindig a halálán volt, így elég nehézkesen ment a mozgás. Ez a rémálom még eltartott egy jó pár percig, de a jó hír hogy semmim nem sebesült meg a lábamat, és pár karcolást az arcomon kivéve.
De egyszer csak a vérfarkas nyűszített egyet, és elhagyta a helyet. Én pedig magatehetetlenül feküdtem a padlón, miközben a vér elöntötte az egész portát. Aztán ráeszméltem, hogy ez bizony a Mardekár klubhelyisége. Akkor vajon miért nem hallotta senki a kiáltásaimat? Jó kérdés.. Nagyon fájt a lábam ezért muszáj volt újra-újra felnyögnöm fájdalmamban. De észre kellett vennem hogy nem csak én adok ki hangokat most, ugyanis úgy hallottam más is épp nem túl fényesen van.
STAI LEGGENDO
♕Telihold [Dramione ff]
Fanfiction➹ Mindenki tudja, hogy a Malfoy család számos titkot rejteget, de ezt senki nem gondolta volna...➹ A szereplők nem az enyémek, minden jog J.K.Rowlingot illeti.