Chapter 9.

409 19 0
                                    

Úgy döntöttem, nem beszélek Ron-nal még egy ideig. Majd ha lenyugszik. Jó, tudom hogy az alkohol hatása hozta ki belőle az őrültet, de a kedélyei még most sem csillapodtak. Reggel, viszont amikor megjött a Reggeli Próféta, eluralkodott a káosz. Egy felhívást adtak ki, miszerint a Roxfort területén, egy vérfarkas ólálkodik, aki csak arra vár hogy a diákokra lecsaphasson. Még azt is leírták benne, hogy a szeme szürkén világít, és elég vékony, ami a farkasokra nem jellemző.

Én rögtön felismertem kiről is van szó, hisz annak az estének minden egyes kockája beleégett a szemembe. De úgy látszik a többi diák is elkezdett gyanakodni. Minden diák fellelkesedve beszélgetett erről az egészről, bár pár hugrabugos  elsős sírva felrohant a klubhelyiségükbe.

Viszont egy platinaszőke fej a mardekárosok asztalánál szótlanul ült, a kezéről pedig patakokban folyt le feltehetőleg a saját vére. De még mindig senki nem veszi észre, senkit sem érdekel?! Egyedül Blaise Zambini van az oldalán, most Pansy nincs ott, a helye üres a mardekárosok asztálánál. Nem nehéz kitalálni, hogy kit támadott meg jelen esetben Draco. A saját barátnőjét. Úgy éreztem lépnem kell valamit pontosan ezért bűbájtan után megláttam egy fa törzsének támaszkodva, egyedül volt ezért meg kellett ragadnom az alkalmat.

- Szia.. Csak azt akarom kérdezni hogy-.... - de a mondatot már nem sikerült befejezni mert elment, de én elkaptam a kezét és nem engedtem.

- Légyszíves, Draco, hallgass meg! Találkozni szeretnék veled este 6 órakor a Tiltott Rengeteg szélén! - mondtam.

- Engedj el te mocskos sárvérű! - ezzel elviharzott dühösen. Hát, ez sem lesz egy könnyű menet.

Harry odajött hozzám.

- Mit akart tőled Malfoy? - kérdezte védelmezően.

- Ja... Semmit. Csak beszólt valami hülyeséget, tudod ahogy szokta... - magyarázkodtam.

- Értem. De ha bármi felhasználható információd van, amiről én nem tudok, azt  légyszíves mondd el! - mondta.

- Oké, számíthatsz rám! - mosolyogtam.

Nyilván gondoltam hogy nem fog eljönni, de azért reménykedtem. Viszont úgy gondoltam, - már ha eljön - hogy egy kicsit át kéne alakítanom a külsőmet, hogy meglepődjön. Éppen ezért elkértem Ginny pár ruháját (mivel ő nálam sokkal divatosabban és merészebben öltözködik). Mivel ő fiatalabb nálam, a ruhái eléggé rámfeszültek viszont ez csak fokozott az összhatáson. Megelégedve néztem bele a tükörbe, aztán pedig úgy döntöttem a maradék időben megírom a házimat, és olvasok egy kicsit a könyvtárba. Az összes bátorságomat összegyűjtve mentem le 6-kor a Tiltott Rengeteg széléhez, ingatag reményekkel. De a legnagyobb meglepetésemre Malfoy eljött.

- Na, mi tartott ennyi ideig? - kérdezte csendbe de annál nagyobb indulatokkal.

- Neked is szia. - biccentem.

- Na, siess már, engem várnak a barátaim, így is hazudnom kellett nekik. - suttogta, gondolom nem akarta hogy meghallják.

- Draco, azóta az éjszaka óta nem tudok aludni, mióta megtámadtál. Én tényleg aggódom érted. Szóval segíteni szeretnék. - mondtam kedvesen.

- Miért akarna nekem pont sárvérű Granger, nem mellesleg Tetves Potter pincsikutyája segíteni nekem? - mondta dühösen.

- Harry-t ebbe ne keverjük bele.. Hidd el hogy csak segíteni akarok, mert magadat is komolyan megsebesítheted, vagy akár másokat is. Az emberek rettegésbe élnek mert egy farkasember ólálkodik a környéken. - megpróbáltam türelmes maradni.

- Késő bánat, Granger, késő. Pansy a gyengélkedőn fekszik, kritikus állapotban. Még azt sem lehet tudni hogy egyáltalán felébred-e. Szerinted nekem nem rossz érzés? - láttam hogy elérzékenyült. Biztos fontos neki Parkinson.

- Éppen ezért akarok segíteni. Nem akarok a hősöd lenni, se az iskola sztárja aki megmentette a kétségbeesett Malfoy-t, csak segíteni akarok. Nem kell erről senkinek se tudnia. - próbálkoztam.

- Jó, tegyük fel hogy adok egy esélyt neked. De ha bármibe is keresztbe teszel nekem, élve foglak elásni! - morogta.

- Jól van. Akkor holnap ugyan itt, ugyan ekkor? - kérdeztem.

- Nekem az nem jó. Majd értesítelek róla, mikor lesz időm. - ezzel elment.

Én visszamentem a Roxfortba, és nemsokára álomra hajtottam a fejem.Nagyon izgatott voltam a fejlemények miatt.

-

♕Telihold [Dramione ff]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora