Astoria már rég az igazak álmát aludta, de Hermione-nak egyszerűen nem jött álom a szemére. Egyszerűen nem bírta kiverni a fejéből azt, amit az előbb látott. Hosszas, vértől csöpögő fogak, piros villodzó szemek, sápadt bőr.. Ha talán mégis sikerült volna álomba szenderülnie, valószínűleg rémálmai lettek volna a nem mindennapi látványtól. Irracionális módon a Griffendél klubhelyisége vette az irányt, annak reményében, hogy talál még ott valakit ilyen későn. Nyilván nem fogja őket beavatni az ügybe, de legalább nem lesz egyedül. Ahogy a hely felé vette az irányt, valami furcsa érzés vette körül a lányt, ennek ellenére továbbtartott. Belépett a helyiségbe, ahol két kétségbeesett fiút talált. Ron-t és Harry-t.
- Ti meg mit kerestek? - kérdeztem zavarodottan.
- Ó, szia Hermione. Még téged is látni errefelé? Azt hittük, hogy már annyira lefárasztott a barátnőzés, hogy nem is kerestél már jóideje! - csattant ki Ron. - Hiszen már közös lakosztályotok is van, Merlinre!
- Hé, Ron hátrább az agarakkal. - fogta vissza Harry. - Ginny-t keressük, mert eltűnt. - mondta a helyzethez képest higgadtan.
Jaj ne. Ginny eltűnt?! Az azt jelenti hogy.. A Canthropia áll emögött, ez biztos.. De Harry-ék ezt mégsem tudhatják meg.. Most a szívem helyett az eszemre kellett hallgatnom.
- Figyelj Harry, az a helyzet hogy van egy ötletem hol lehet. - szóltam komolyan.
- Akkor nyögd már ki! - mondta Ron hisztérikusan.
- Menjünk a Malfoy kúriába. De Greengrass-nak is jönnie kell.
- Jaj, nem bírsz ki nélküle egy órát, vagy mi?! - forgatta a szemét.
- Ne most, Ron. Ez komoly. Na gyerünk, menjünk. - szólt Harry.
Gyorsan a lakunkba mentem, és felébresztettem a mélyen alvó lányt, majd a biztonság kedvéért elment ellenőrizni a kishúgát,majd aggódó arckifejezéssel tért vissza.
- Daphne sehol.
Gondoltam. Őt is túszul ejtették.
- Akkor most ha jól értem, Ginny-t és ezt a csajt elrabolták, de miért pont őket, kettejüket? - kérdezte összezavarodottan a vörös.
- Majd elmagyarázom. - legyintettem, és mindannyian éreztük hogy nehéz éjszaka elé nézünk.
YOU ARE READING
♕Telihold [Dramione ff]
Fanfiction➹ Mindenki tudja, hogy a Malfoy család számos titkot rejteget, de ezt senki nem gondolta volna...➹ A szereplők nem az enyémek, minden jog J.K.Rowlingot illeti.