Hogyha valaki azt mondta volna nekem annak idején, hogy Draco Malfoy-jal fogok iszogatni a Három Seprűben, elhittem volna? Hát, egy dolog biztos. Nem.
A Hold fénye ragyogott csak az éjszaka tüzében, keresztezve néhány falra aggatott gyertyával. A Három Seprű-ben már csak pár koramúlt vénember üldögélt és éppen az aktuális témáról beszélgettek: hol Harry Potter-ről, hol Tudjuk ki-ről, hol pedig egyszerűen egy tahó felszolgálólány veséztek ki. Draco a pulttól három Lángnyelv Whiskey-vel tért vissza,
- Te teljesen meghibbantál? - rivalltam rá. - Nem elég hogy ilyen későn kint mászkálunk, még illegális italt is fogyasszunk?
- Hé! Úgy beszélsz mintha az a Tetves Potter haverod nem rángatott volna még ki az éjszaka közepén.. Egyébként meg te jöttél engem megmenteni, nem kértelek rá. - mondjuk ez igaz.
Úgy tűnt Malfoy-t és Astoriá-t sem rendítette meg a veszélyes alkoholfogyasztás, ezért én is belekóstoltam de éppen hogy csak a nyelvemet dugtam bele, amit aztán gyorsan ki is húztam.
- Mi van, Granger? Csak nem most fogyasztasz először életedben alkoholt? Pff, ennyire béna még te se lehetsz... - forgatta a szemét a mardekáros fiú.
- Hé! Én legalább vigyázok a saját testi épségemre, és az egészségemre! - csaptam az asztalra.
- Jól van, jól van. Akkor több jut nekem! - kirántotta a kezemből az italt és le is húzta.
Astoria melankólikusan, csendben szürcsölgetett az ablakon kibámulva. Ennyire megrendítette volna az amit Clove az apjáról mondott?
Amíg nem figyeltem oda a titkos szerelmem már a negyedik üveget is kivégezte, és úgy ült abban a rozoga faszékben mint egy zombi.
Ó, egek hogy fogok én így hazajutni innen? Szerencse hogy nem Telihold van mert ha az lenne, az még nagyobb kalamajkát okozna.
- Heeermione. - mondta Draco a már félig az asztalon fekve. - Te aztán fáradt lehetsz... Csak mert egész nap te jártál a fejemben!
Erre már az eddig bambuló Greengrass is felfigyelt. Soha... Még soha nem hívott a keresztnevemen. És mi ez a hülye csajozós duma? És miért flörtöl velem? És miért pirultam el?!
Látszott rajta hogy már teljesen részeg. Kíváncsi vagyok hányszor csinálja ezt.. Remélem azért legalább egy kicsit ügyel az egészségére.
- Van nálad térkép? Csak mert elvesztem a szemeidben! - közelebb húzta a székét.
Ezt a mozzanatot a már a társulatunk harmadik tagja se tudta vigyorgás nélkül megállni.
A szívem úgy dobogott, mintha menten ki is esne a helyéről. De miért érzek én ilyet? És miért fáj ennyire, hogy csak akkor mond ilyeneket ha részeg?
De az este legmegdöbbentőbb része csak most jött. Letérdepelt a padlóra és átölelte a lábaimat miközben a szemembe nézett a gyönyörű szürke íriszeivel.
- Hermionee. - búgta édesen. - Szexelni akarok.
Ekkor ment fel bennem a pumpa.
- Na jól van, most már elég! Szépen vissza megyünk. - megfogtam a kezét és a szó szoros értelmében kirángattam a sörözőböl, amit kósza pillantások követtek végig. Astoria utánunk rohant.
Erre Draco összedőlt, mint egy kártyavár és a hideg kövön bóbiskolt.
- Na, mi legyen vele? - bökött rá Astoria a szendergő fiúra.
- Majd én vissza viszem. Te menj csak nyugodtan. - legyintettem.
Óvatosan becipeltem a Mardekár klubhelyiségébe, aztán pedig a szobájába. Még szerencse hogy a vérfarkasos kaland miatt megjegyeztem a szobája elhelyezkedését.
Gyengéden az ágyra helyeztem, még be is takargattam.
Vissza érve a Griffendél tornyához én is lassan nyugovóra tértem.
YOU ARE READING
♕Telihold [Dramione ff]
Fanfiction➹ Mindenki tudja, hogy a Malfoy család számos titkot rejteget, de ezt senki nem gondolta volna...➹ A szereplők nem az enyémek, minden jog J.K.Rowlingot illeti.