- Mmmm.... Mostanában sokat vagy Greengrass-al nem, Hermione? - kérdezte Ron miközben éppen egy csirkeszárnyat tömött magába.
- Igen, jól látod. - mondtam. - De ne beszélj teli szájjal Ron, mert undorító!
- Oké, anya! - röhögött Ron.
- De tényleg, hogy-hogy jóba lettél Astoria-val?
- Hát...Beszélgettünk, és rájöttünk hogy egy az érdeklődési körünk. - ezzel lezártnak tekintettem a beszélgetést.
Mostanában valóban sok időt töltöttem a lánnyal, de bevallom tényleg sok információra tehettem szert Astoria jóvoltából, szóval nem bánom hogy végül szövetséget kötöttünk. Kiskora óta ismeri Malfoy-t, igaz soha nem volt közöttük mélyebb baráti kapcsolat, de azért így is temérdek mennyiségű információ gyűlt össze. Julia pedig egyre gyanúsabb, az utóbbi időben az óráira sem járt be. Mintha rejtegetne valamit, de ez csupán csak női megérzés. De azért megnyugtat hogy Greengrass is ugyanezt gondolja, legalább így tudom hogy azért nem őrültem meg teljesen. Ma délután is találkoztam vele, a könyvtárba. Természetesen én eredetileg is ott voltam, és éppen egy varázslényekkel kapcsolatos könyvet olvastam amikor megjelent.
- Granger! - kiáltott amikor meglátott. - Elnézést kérek, amiért késtem csak a húgom... na mindegy. - mondta komoran. Őszintén szólva, nem sokat láttam mosolyogni, de ez nem azt jelenti hogy szomorú lenne, vagy bármi ilyesféle, csak egyszerűen csendes. Persze, egyáltalán nem olyan mint Lüke Luna, ő nem beszél hülyeségeket folyamatosan.
- Nem baj. - sóhajtottam. - Már elmondtam, nem szükséges Granger-nek hívnod, használhatod a keresztnevemet is.
- Ohh... oké. - motyogta, és leült egy székre. - Figyelj, bizalmas helyről tudom hogy ma Malfoy és Chévalier este 8-kor találkoznak, a Tiltott Rengeteg szélén. Szerintem meg kéne őket figyelni, persze ha beleegyezel...
- Nem is tudom. A-az nem túl késő? 8 órakor már ágyban kellene lennünk, és nekik is. - dadogtam. Nem tartottam jó ötletnek ezt az egészet.
- Ilyen lehetőségünk nem mindig akad, de te tudod. Már kezdem unni hogy nem haladunk semmire ezzel egésszel... De azért mindenesetre gondold át. - mondta felállt, és elment de én elkaptam a csuklóját.
- Ott leszek. 8 óra. Ugyan itt. - mondtam bátran.
- Rendben. - bólintott, és elment.
Délután úgy vettem észre, hogy Ron és Harry is a klubhelyiségben vannak ezért úgy döntöttem hogy akcióba lépek:
- Harry, Ron sziasztok! - köszöntem boldogan, és le is huppantam egy fotelba.
- Hermione, hol voltál? - kérdezte Ron.
-Erm.. A könyvtárba, csak tanultam, tudod csak a szokásos... - hazudtam. - Harry, azt akartam kérdezni, hogy kölcsönkérhetném a láthatatlanná tévő köpenyedet? - kérdeztem reménykedve.
- Örömmel odaadom. - mondta. - De mire kell az neked? - érdeklődött.
- Hát.. titok, meglepetés. - mondtam tettetett ártatlansággal.
- Jól van lehozom neked. - szaladt fel.
Körülbelül két perc múlva lehozta nekem, én pedig megköszöntem, és felrohantam a szobába.
Egy kicsit tanultam, majd mikor végeztem megvártam míg leszáll az éj, és elkezdhetjük Astoriával a megfigyelést.
Az egyszerű iskolai taláromban, és egyenruhámban indultam el, meg persze a köpenyben.
YOU ARE READING
♕Telihold [Dramione ff]
Fanfiction➹ Mindenki tudja, hogy a Malfoy család számos titkot rejteget, de ezt senki nem gondolta volna...➹ A szereplők nem az enyémek, minden jog J.K.Rowlingot illeti.