Herkes haftasonu bir an önce gelsin ister bende ise tam tersi oluyor.
Neden mi?
Çünkü Doruk'u göremiyorum.Ah bu gerçekten sinir bozucu bir durum.
Hayır yani, yapacak başka bir şeyde yok ki.
Ödev ve benzeri şeylerin hepsini yaptım, bitirdim.
Yabancı dizi izledim.
Telefonuma yeni şarkılar yükledim.
Özlem'le mesajlaştım.
Ve şuan sıkıntıdan ölüyorum.
Durun bir saniye, şimdi geri sarıyorum.
Özlem'le mesajlaştım ve bütün konuşma boyunca bahsettiği kişi Ulaş'tı.Sürekli Ulaş'ın ne kadar yakışıklı, karizmatik, çekici, kaslı, tatlı, harika bir gülümsemeye sahip olduğ-ahahaha. İnanmadınız değil mi?
Hadi ama Özlem'den bahsediyoruz burda. Sizce Ulaş'ı övmüş olması mümkün mü? Hayır tabiki.Sürekli onun ne kadar sümsük olduğunu söyleyip durdu.
Ama bence yanılıyor. Kesinlikle yanılıyor. Çocuk gayet yakışıklı. Uzun boylu falan.. fiziği çok iyi yani.
Nesini sevmiyor anlamıyorum.
Özlem'e "Büyük aşklar nefretle başlar." desemde bunu pek ciddiye almıyor.
Hey, bir dakika.
Doruk ve ben hiçbir zaman birbirimizden nefret etmedik.
Eğe büyük aşklar nefretle başlıyorsa...yoksa biz..hayır hayır. Ama belki de..yok canım değildir.Ah az kalsın unutuyordum.
Geçen gün kantinde Ulaş'la Özlem'i baş başa bırakınca bilin bakalım ne olmuş?Hadi hadi, tahmin etmesi o kadar da zor değil.
Evet, yine kavga etmişler.
Kavganın sonunda Özlem dayanamamış ve Ulaş'ın yüzüne meyve suyu dökmüş.Ulaş için üzülsemde yine de o sahneyi görmek isterdim.
Ama yazık çocuğa ya, rezil olmuştur herkese.
Doruk'a öyle bir şey yaptığımı düşünsenize.
Ben düşünemiyorum bile, o derece yani.Her neyse, sonuç olarak Özlem Ulaş'a gıcık oluyor.
Tamam. Şuan gerçekten sıkılıyorum.
Bir şeyler yapmam lazım ama ne?
Belki de Akın'ı arayıp buluşmak istetiğimi söylemeliyim, sonra da özür dilerim.
Daha sonra da Doruk gelir ve Akın'ı bitkisel hayata sokar. Tabi bende bu kavgadan payıma düşeni alırım.
Evet harika(!) bir plan.Tabi ya, buldum.
Efe. Efe'yi arayıp onla aramı düzeltsem süper olacak.Doruk'la barışınca Efe ile aram açıldı.
Aynı sınıfta olmasak yüzünü bile göremeyeceğim.
Hiç konuşmuyoruz ve bu beni fazlasıyla üzüyor.Telefonu elime alıp mesaj yazmaya karar verdim ama ne yazacağımı bilmiyordum. Acaba direk özür mü dilesem?
Yok yok, en iyisi her zaman ki gibi -yani küsmeden önceki gibi- mesaj atmak."Pişt yakışıklı."
Ve gönder. Bence samimi bir başlangıç. Sonuçta ona hep böyle mesaj atardım.
Çok geçmeden mesaj gelince telefonu elime aldım ve mesaja baktım.
"?"
Esas sana '?????'
Bu ne ya? B u N e?