17.bölüm

57.8K 3.1K 376
                                    

Bu bölümde bir değişiklik yapıp hem Günce'den hem de Doruk'tan anlattım olayı. Seversiniz umarım.

Keyifli okumalar

Hafif esen rüzgar saçlarımı dalgalandırırken yürümeye devam ettim.

Müziğin sesini biraz daha açıp ritme uygun atmaya başladım adımlarımı.

Yolda yürürken kulaklıkla müzik dinleyince hep gaza gelip havalı havalı yürürüm ben. Kim bilir dışarıdan nasıl görünüyorum?

Her neyse, bunu düşünecek değilim.

Havalı yürüyüşüme biraz daha devam ettikten sonra müziği kapatıp,kulaklığı çıkardıktan sonra zile bastım.

Özlem kapıyı açtığında ilk olarak "Nerdesin kızım ya." dedi.

"Burdayım." dedim sırıtarak.

"Hadi be cidden mi?"

"İnanması çok zor değil mi?" derken ayakkabılarımdan kurtulmuştum bile.

"Odama geç." dediğinde ayakkabılarımı çıkarmak için yere koyduğum çantamı alıp odasına doğru yürüdüm.

"Özlem bu odanın hali ne böyle? Dünya savaşı falan mı oldu yoksa burada?"

"Çok komiksin Günce. Valla çok güldüm." dedi düz bir ifadeyle.

"Her zaman ki halim tatlım." dedikten sonra kendimi yatağa attım.

"Yavaş olsana be. Yatağımı kıracaksın."

"Kırılsın." dedim omuz silkerek. "Benden değerli mi?"

"Değerli tabiki. Benim o yatakla ilgili planlarım var."

"Ne gibi?"

"Daha eve erkek atacağım." dediğinde ikimizde gülmeye başladık.

"  'Evlenmeden olmaz' kuralımıza ne oldu Özlem?"

diye sordum kahkahalarımın arasında.

"Ah tabi bir de o vardı. O zaman bende evlendikten sonra atarım." diye cevap verdiğinde bir yandan gülüp bir yandan da kafasına yastık fırlattım.

Fırlattığım yastığı havada tuttuktan sonra yatağa zıplayıp yanıma oturdu.

"Biraz eğlenmeye ne dersin bebek?" diye sorsu sesini kalınlaştırarak.

"Ne yapacağız?"

"Telefon sapıklığı." dedi telefonuna uzanırken.

"Hayır Özlem, bunu yapmayacağız." diyerek itiraz ettim.

"Mızıkçılık yapma be. Çok eğleneceğiz, güven bana."

"Of peki tamam. Kimi arayacağız?"

"Hmm kurban kim olsun diyorsun yani?"

"Kiminle eğleneceğiz diyorum?"

"Aslında." dedi ve gülümsedi. " Ben bizi eğlendirecek birini tanıyorum."

Gülümsemesi biraz..sinsiceydi.

"Kim?" diye sordum merakla.

"Bir adet sümsük bir arkadaş."diye cevap verdiğinde "Hayır." dedim. "Hayır Özlem, Ulaş'ı aramayacağız."

"Evet arayacağız." dedi ve bir şey dememe izin vermeden rehbere girdi.

"Kim konuşacak?" diye sorduğumda "Ben konuşurum." dedi ve ardından numarasını gizliye aldı.

Seni Unuttuğumu Hatırlamıyorum ϟ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin