(edited)
Na ďalšie ráno som sa zobudila pomerne skoro. Harry ležal vedľa mňa, čo bolo nedobrovoľné, pretože sme mali dlhú výmenu názorov a vznikla z toho neskôr aj hádka.
Harold chcel ako hosť, spať na mojej posteli sám, keďže je vraj niekto viac.
Ja som sa samozrejme bránila a tak sme nakoniec skončili v posteli spolu. Avšak Harold na inej polovici ako ja. Obaja sme v noci zaspali na odlišných stranách postele, úplne na kraji, že medzi nami bolo veľa miesta aj pre troch ľudí.
Obliekla som si na pyžamo môj huňatý biely župan, a neobťažovala sa byť ticho. Je mi jedno či ho zobudím či nie. Milosť pán, vraj potrebuje svoje súkromie a nie nejakú nemožnú hlupaňu. Presne tak to povedal.
Mám chuť mu vytrhať všetky tie jeho kučery pekne po jednom aby trpel za svoje snobské správanie.
Dole som našla odkaz od matky. Vraj išli s Anne do ich rodného mesta - Holmes Chapel, aby zobrali pár vecí z ich domu. Vraj tu strávia dosť času.
Holmes Chapel je od Londýna asi na tri hodiny. Ale prečo tu musí ten snob ostať tak dlhú dobu?!Spomeň čerta.
„Som celý dolámaný. Máš fakt hroznú posteľ."
Len vojde a už si sťažuje.
„Tak môžeš odísť domov, presne tam odkiaľ si prišiel."
Odfrknem mu do tváre. Zamračene má sleduje, ruky ma položené na hrudi.Len pretočí očami no nieč nehovorí. Našťastie, lebo za seba naozaj neručím.
„Ak by si mohla,"nahliadne cez moje rameno a nadvihne obočia.
"Prosil by som presso, mierne teplé, kocka cukru a mlieko zvlášť."
Len vysoko nadvihnem obočie a sledujem ho mierne nabrúsene. Styles, nehraj si s ohňom.„Prepáč kráľovská riť. Nie som žiaden sluha. U nás platí domácky resort."
*
Matka a Anne sú podozrivo dlho preč, a už sa tiahne k večeru. Styles niekam zdrhol, po mojej trpkej urážke jeho osoby, a od rána sa tu neobjavil.
Ja len ležím na gauči, pri čom mám na stole zapálenú vonnú sviečku, s jablkovou arómou. Spievam si potichu nejakú pesničku z megafónu vedľa gauča, a hrám sa s prstami.
Po chvíľke mojej záživnej činnosti, sa vyberiem niečo uvariť. Matka varí len výnimočne, buď keď k nám prídu jej dôležitý hostia, inak nikdy. Ocko ten lieta zo služobnej cesty na ďalšiu a ja som tu sama s matkou diablom ako na ocot.
V kuchyni zapnem nástenné svetlo a začnem vyťahovať suroviny potrebné na čínu. Milujem tento typ jedál, ako Ázijské reštaurácie a ďalšie podobné ako Mexické či Talianské.
Dvere sa s rachotom otvoria a dnu vpáli Harold, s nezaujatým výrazom ako vždy. Prejde do kuchyne a opäť len sleduje. Radim mu nech vypadne, a vyhneme sa ďalšej zbytočnej hádke.
Poznáme sa ani nie deň a už sme sa stihli dva krát hádať.„Vypadni."
Ani sa k nemu neotočím.„Nie."odsekne.
„Choď späť do zoo."vrátim mu to, čo mi povedal on dnes pri našej čerstvej hádke.
„Nič lepšie dať nevieš?"zase jeho posmešný tón hlasu.
„Prečo máš stále tendenciu sa hádať?"
Tento krát sa otočím a zúžim naňho oči.„Možnp pretože ma to skurvene baví." posmešne pokračuje.
„Choď preč nechcem sa s tebou baviť."
„Ja s tebou viac."
„Si taký detinský, Harold."
„Ty tiež."„Myslím že ťa nenávidím."vrátim sa späť ku krájaniu zeleniny.
„Mňa všetci zbožňujú."poamly ale isto mi dochádzajú nervy.„Všetci ťa určite nenávidia! Si sprostý sobecký idiot, ktorý si nezaslúži ani pohľad od ženy ako som ja! Možno nemám peňazí až za prezidenta, ale mám to čo ty nie! Svedomie!"
Jeho tvár pomaly naberá karmínovú farbu a oči sa mu zo svetlo zelenej menia na tmavú kryštálovú farbu machu.
"Teraz má dobre počúvaj kurva! Nikto, opakujem že nikto, mi nebude hovoriť niečo takéto! Som ohodne viac ako ty, všade mám známosti a stačí lusknúť prstami a aj práve teraz by si ležala na zemi! Nie si žiadna žena, si len hnusná potvora, čo každému kazí život. Hovno o mne vieš a štve ma ako stále robíš spory! Nenávidím ťa! Nenávidím to, že žiješ! Kurva!"
Buchne do stola a opustí priestory kuchyne.
▪️
(Časť upravená)
✨Čaute!
✨Tu ďalšia časť! Tak čo poviete?
Bola by som rada keby ste časti dali VOTE a niaky pekný KOMENTÁR.✨All the love ✨
-Vanes
KAMU SEDANG MEMBACA
Marry Him »h.s ✓
Fiksi Penggemar„Nikdy som netúžila dýchať istý vzduch v spoločnosti snobského diabla. V tej chvíli ale každý stratí hlavu, a ja som ju stratila pri ňom." Sasha Lewis žije život ako jej rovesníčky v spoločnosti jej sobeckej matky a otca ktorý je vášnivý workoholik...