15.Unwanted Kid And Batman!

1.1K 44 5
                                    

Zabuchnem dvere za ktorými leží na posteli nevládne telo Sashi.
Viem že sa správam kurva ako kokot.
No to som ja. A nehodám sa meniť kvôli nejakej bohatej namyslenej dcére najlepšieho právnika Británie.
Oh a mojej snúbenice.
Robím to len preto, že sa mi môj foter vyhrožuje že ma vydedí keď si ju nevezmem a navyše ma oberie o miesto vo firme ako riaditeľa.
A to by ma úplne zabilo a musel by som sa úplne osamostatniť.

Nie že by som to doteraz nerobil, no teraz som mal fotríkové peniaze a taktiež firmu, ktorú flákam a uvedomujem si to.
Len podpíšem nejaké papiere a vlastne ani neviem čo podpisujem.
Keby to foter zistí, úplne ma stiahne od príjmov a môžem dať papá životu ako z rozprávky.

A svadba s Lewisovou by mi umožnila úspory navyše a keby sa stane niečo tomuto podobné, mal by som ňu a jej prachy a prachatého fotra.
Samozrejme, jej matka Grace je obyčajná zlatokopka a vlastní jeden butik tu v Británii.
Keby sa naše rodiny spoja, sme neporaziteľný.
A čo si budeme klamať? Jednoducho budem mať vždy niekoho na sex.
Poviem vám, sex s ňou bol najlepší za celý môj život. Preboha, veď takto veľmi som sa ešte neurobil ako pri nej!

Síce som ešte nevidel jej prsia, no to si nechám na svadobnú cestu.
Predsa, máme pred sebou ešte celý život. A za ten život bude roztiahnutá ako vyťahaná ako nejaká handra.
No práve sa mi v hlave zjavil obraz plačúcej Sashi, topiacej sa v obliečkach a útrobách mojej herne.

Vlastne, celá táto chata je na to určená. Sem si vediem všetky tie štetky ktoré mi padajú až k členkom aby som ich šukal ako o život.
Úprimne, ani sa im nečudujem.
Iné ma nazývajú sexuálnym bohom.
No nedáva mi to, prečo ona nie.
Tak strašne ma odmieta až ma to núti ju chcieť.
Aj keď som si to dnes užil, niečo ma skurvene štve. Prečo si to ona neužila? Veď iné by aj zabíjali za jednu noc so mnou!
Dopekla s tými výčitkami!

Na chodbe som popadol obraz, ktorý som kolenom roztrhol presne cez jeho stred a ani som si neuvedomil že to bol vlastne portrét mňa. Skurvene dráhy portrét.
No v tejto chvíli to mám niekde v piči.
Srať celú Sashu! Srať celý skurvený život!
Život v ktorom sa predieram skurvenými šikmými uličkami ako taký prašivý potkan, či baktéria ktorá si nezaslúži aby oxidovala na tomto svete. A to kurva serie.
Jediný kto ma má rád je len moja matka a ostatný ma hneď znenávidia.

Aj tí čo sa nazývajú mojimi kamarátmi, to sú len kokoti. Hrajú so mnou divadlo o šťastnom živote aby som sa presvedčil že som naozaj niekým chcení a nie len niečo čo je omyl prírody.
Nazval by som sa potratom.
Moja matka a ani foter ma neplánovali a najprv nechceli.
Aj keď mi matka vraví že sa do mňa zamilovala na prvú chvíľu viem že klame. Som len nechcené decko, alebo vysávač peňazí.
Príživník - tak by som sa nazval.

"Vstávaj a obleč sa. Ideme."oznámim Sashi keď ako strela vtrhnem do miestnosti. Ani sa na mňa neotočí a tak silne zabuchnem dvere a s dupotom odpochpdujem dole.

Sasha

Po pár minútach sa posadím ale to opäť zasyčím od štiplavej bolesti v oblasti mojej panvy. Tackavo sa postavím a navlečiem si nohavičky a problém mi robia tesné jeany ktoré sa mi ale nakoniec podarí obliecť.
Kačacou chôdzou pomaly zostupujem po schodoch a pri každom kroku mi spôsobujú kŕčovitú bolesť v bruchu.

Nutne potrebujem sprchu.
Potrebujem zo seba zmyť jeho dotyky a aj to že sa cítim neuveriteľne špinavá.
Harold sa už nervózne prechádza po chodbe s prekríženými rukami a opäť je zamračený. Veď ako inak.
Bez slova otvorí dvere a počká kým prejdem. Následne dvere zamkne a rýchlou chôdzou ide k autu.
Nasadne a čaká kým sa usadím aj ja. Snažím sa ignorovať pichlavú bolesť na mojom podbrušku ale neodpustím si syknutie. Strašne to bolí a štípe.

Harold sa len zamračí no naštartuje a spolu výjdeme z hlbokého lesa na rovnú asfaltovú cestu. Trielime uličkami mne neznámymi a zastavíme pred zltaou budovou s nápisom Sheron.
Vystúpime z auta a vojdeme do obchodu kde nás privíta príjemná stará dáma. Podá nám dve obrúčky položené na tmavo-modrom baldachýne. Prvá je väčšia a trochu širšia a druhá je menšia a užšia. Usúdim že tá je moja.

Vezmem ju medzi palec a ukazovák a obzriem si ju. Nasadím si ju na ukazovák a sedí presne. S falošným úsmevom prikývnem starej panej a tá si vyditeľne vydýchne.
Harold len prikývne a to nám už podá krabičku z tmavého dreva alr nestihnem si ju obzrieť lebo ju Harold skryje v svojej obrej dlani a odpochoduje k autu.

Bez slova sa posadím a opäť v aute vládne ako po celý čas, hrobové ticho.
Pred domom vystúpim a kľúčom odomknem dvere.
Odložím svoj kabát a ignorujem Harolda. Chcem si dať ihneď sprchu.

"Sasha, Harry. Máme pre vás prekvapenie."zavolá na nás matka.
Prekvapene nadvihnem obočie a vojdem do kuchyne kde v rukách drží Anne čiernu mačku s výraznými žltými očami.
Prekvapene otvorím ústa a vypísknem. Vždy som chcela mačku a práve mi jednu darovala matka, ktorá mačky berie ako rušivý element!
No to ma podrž!

Okamžite si rukou prekryjem ústa na ktorých je už teraz úprimný úsmev.
Anne mi podá mačku, ktorá sa udivene zatvári no následne má oblíže po líci. Zasmejem sa a so slzičkami v očiach pohľadím kocúrika po čiernej srsti.
Áno je to kocúr. Celý je čierny no jeho labky sú biele.
Otočím sa k Haroldovi, ktorý sa na mňa nepopisateľne culí. Trochu sa zamračím no nakoniec ku nemu natiahnem ruky s kocúrikom.

Len sa zatvári prekvapene no nakoniec pretočí oči a vezme si ho.
Začne ho škrabkať po srsti.
Začnem sa smiať keď uvidím ako naňho kocúr vyjavene pozerá.
Zrazu mu však vyskočí rúk až do tých mojich.
Prekvapene naňho pozriem ale to už sa Harold škerí.
"Čo je tu vtipné?"spýtam sa zamračene.
"Batman."
"Čo?"nechápem.

"Buďme ho volať Batman!"


Ahojte.
Táto časť je kratšia no skôr som ju vydala ako by som pôvodne mala, takže...

A máme tu novú postavu :D
BATMAAAAAN TODODODODODO!
XDDD

Neviem čo ďalej k tomuto dodať takže asi len dávajte
VOTE A KOMENTÁRE!

Ďakujem že ste tak aktívny :)

All the love...
-Vanesa

Marry Him »h.s ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora