12. Tyler And Tease

1.2K 45 1
                                    

"Tylera naši adoptovali keď som mala šestnásť. Naši vždy chceli ďalšie dieťa ale nebolo to už možné. Vždy chceli aby som mala staršieho brata a tak adoptovali neho. V tej dobe mu bolo osemnásť takže v Anglicku nebol považovaný za dospelého. S Tylerom sme si zo začiatku výborne sadli a on ma vždy pred všetkými bránil."zaspomínam spätne a celú dobu hypnotizujem drevenú zem.
Harry pozorne počúva a sústredene sa mračí. Prepletie naše prsty, keď sa mi pri konci zlomí hlas.

"No keď som dovŕšila osemnásť a Tylerovi bolo dvadsať, išli sme do jednoho klubu za súhlasu rodičov."zamračím sa a kúsnem si do pery aby som zadržala plač.
"Trochu som sa opila a domov sme prišli neskoro nad ránom. No ten večer ma Tyler pobozkal. Niaku dobu sme sa nebavili. V tej dobe som chodila s Niallom a ten s Tylerom nevychádzal dvakrát najlepšie."pri spomienke Nialla sa stochu viac zamračím.

"Bol to asi týždeň od toho bozku, keď rodičia odišli na služobnú cestu do Francúzska a nás nechali samých doma. Jeden večer prišiel Tyler domov a..."zaseknem sa a vzlyknem.
Harry ma stiahne do objatia a nežné ma hľadí po chrbte.
"To je v pohode, nemusíš mi to hovoriť."ujistuje ma. Len pokrútim hlavou a zhlboka sa nadýchnem.
"V ten večer ma napadol a...začal ma obchytkávať.."zaseknem sa a začnem vzlykať. Slzy tečú prúdom po mojej koži na líci a rozmazávajú maskaru, až ma štípu oči. Nepomáha mi ani Harryho objatie.
"To on si zobral moju nevinnosť. Znásilnil ma."

Po mojich slovách zavládlo ticho a počuť boli len moje trhané nádychy.
Harry zamyslene pozerá na naše ruky keď zrazu zavrčí.
"Keď sa mi ten kokot dostane pod ruky tak-"
"Rodičia ho vyhodili z domu, keď to zistili."pípnem a na chvíľu medzi nami zavládne ticho. Až strašidelné ticho, v ktorom sa strácate v svojich mišliekach a pocitoch.
"Myslím že by sme už mali ísť spať."ozvem sa, načo prekvapivo bez komentára prikývne.

Ľahnem si na druhú polovicu postele chrbtom k nemu. Prikryjem sa bielou perinou a pred tým než zaspím zašepkám.

"Ale aj tak ťa nemám rada, Styles."

Morning - 09:38 a.m
[S A S H A]

Ráno som sa zobudila na nepríjemnú zimu a po celom mojom tele prešli zimomriavky. Okamžite si perinu pritiahnem bližšie k telu až po hlavu.
Zavrčím keď ma prebudí nepríjemný zvuk vysávača a rukami si chytím uši.
Zvuk sa ku mne blíži a ja sa so skrčeným obočím zdvihnem z postele.
Pretriem si moje unavené oči a popozerám sa po izbe.
Posteľ vedľa mňa je ustlaná a okno, po pravej strane izby je dokorán otvorené. Ani sa nečudujem že tu mrznem.

Výjdem na chodbu, kde narazím do nejakej osoby. Vykríknem a vystrašene odskočím. Osoba taktiež vykríkne a ruky si dá na srdce, zatiaľ čo tie moje sú pred mojimi ústami.
Predomnou stála staršia žena, v rovnošate. Jej vlasy boli už šedivé a jej malé hnedé oči má vydesene pozorovali. Na očiach mala okuliare a ulavene vydýchla.
"Prepáčte mi slečna Lewis. Ja som
Maria Morgenová, hospodina pána Stylesa."milo sa usmeje ako babka ku svojej vnučke a do ruky chití rukoväť od vysávača.
"Mne prepáčte. Nemala som hneď kričať. Teší ma. A prosím hovorte mi Sasha."usmejem sa a podám jej ruku.
Len sa na mňa neisto pozrie, no nakoniec mi podá ruku a jemne sa usmeje.

"Maria, neviete kde je Harry?"nadvihnem obočie a ruky si spojím za chrbtom.
"Pán Styles si šiel niečo vybaviť. Mal by o chvíľu prísť. Dole máte pripravené raňajky."odpovie slušne.
"To ste nemuseli."usmejem sa.
"Pán Styles je na dosť zásadový a navyše je to moja práca."usmeje sa.

"Dobre."
Idem dole známym mramorovým schodiskom. V kuchyni to rozvoniavalo po smaženej slaninke, cibuľke a vajíčkach. Bolo to naservírované na tanieri a po stole rozložené pečivo rôzneho druhu. Rohlíky, bagety, chlieb a rôzne pochutiny. Bolo tu toho strašne veľa a nevedela som z čoho si vybrať.

Marry Him »h.s ✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora