One week later
„Slečna Lewis, hlavne nezabudnite! Tie lieky je potrebné užívať pravidelne, a hlavne tri jedlá za deň!”
Vraví mi doktor Brown, keď si na šedé tielko obliekam koženú bundu.
Následne vezmem čiernu tašku, ktorá sa mi zaplnila počas pobytu v nemocnici.„Ďakujem pán Brown. Nezabudnem!”
Lúčim sa a ešte mu s úsmevom zakývam. Taktiež sa rozlúčim so sestričkou Magdalene, ktorá pri mne strávila celý týždeň.Matka a Anne, s ockom má chodili ustavične navštevovať a tým mi vyplnili čas, ktorý by som strávila myslením na Harryho. Neprišiel.
Ani jediný krát za celý týždeň.
Upozorňujem sa, nech z toho nie som sklamaná, aj keď viem že by som mala byť naňho naštvaná. Nemôže ma bozkávať kedy sa mu chce, a potom sa len tak vytratiť z môjho života!Preklínam ťa Harry Styles.
„Majte sa Margarete!”- usmievavá žena mi venuje krásny úsmev a sama mi zamáva opakom ruky.
Pred izbou už stojí otec a pozerá na hodinky na jeho rukách. Zdá sa že ma naponáhlo.„Môžeme.”-usmejem sa a čakám kým na mňa pozrie. Venuje mi sladký úsmev a spolu vybehneme z nemocnice. Vonku je pomerne slnečno, no aj tak chladno, keďže čas ukazuje stále ranné hodiny.
Za pár dní sú Vianoce a ja som týždeň, keď začína všetok vianočný ošiaľ strávila v nemocnici.
Už keď opustím areál nemocnice, upúta na malý stánok, ozdobený vianočnými ozdobami a imelom.
Pôsobí skromne a zaujímavo.„Iba si rýchlo odskočím. Počkáš má v aute?”-usmejem sa na otca a on len prikývne a bez slova sa posadí do auta. Polo - behom prídem ku stánku, kde sa už pýšia rôzne perníky a vianočné ozdoby. Zaujme ma však červený plátený sveter, na ktorom bol rozkošný vianočný stromček.
Ihneď som si ho vypýtala od starej panej pri pokladni. Myslím že mám darček pre Harryho.
*
Sedela som v sivom kresle a poklepkávala nervózne nohou. Schyľovalo sa k noci, slnko na oblohe už pomaly zapadáva a Harryho nikde.
Darčeky som už nakúpila a poctivo zabalila, do zeleného baliaceho papiera so sobíkmi. Skryla som ich do krabice v skrini v mojej izbe. Už je vyčistená, no aj tak sa v nej cítim pomerne nepríjemne.
Už mi nohy od nervozity brneli a tak som sa postavila z miesta. Keď som sa spýtala Anne a matky, vraveli že Harryho nevideli celý týždeň.
Hneď ma napadlo fitko.Popadla som kľúče od motorky. Mojej motorky. Neverila som sa vám, no v našej garáži mi stojí moje baby.
Čierna platinová farba so striebornými zrkátkami. Stiahnem z nej béžovú plachtu, špinavú od oleja.Následne si zapnem koženú bundu a nasadnem na motorku. Našliapnem na pedál a ozve sa lahodné zachrapčanie. Automatické garážové dvere sa otvoria a keď z nich výjdem na motorke, hneď sa zatvoria.
*
Unavene som sklonila hlavu. Prešla som snáď všetky lokality, kde ma Harry zobral a mohol by byť, no nikde ho niet.
V tom mi príde na um jedno miesto. Jeho chata v lese.Okamžite sa mi vybavovali všetky spomienky na to miesto, ale žiadne však neboli príjemné. Rukami si vojdem do vlasov, čo mám určité po Harrym. Nervózne podupkávam nohou, pri čom sedím na koženom sedadle motorky, pred Harryho vilou.
Moc sa oňho bojím na to aby som sa vrátila späť domov. A keď to neskúsim, tak neviem. Nemusí tam byť.
Ešte chvíľu si vychutnávam krásny výhľad ktorý mi poskytuje toto miesto, no po nemalej chvíli naberieme odvahu a naštartujem.
Našťastie si pamätám cestu ktorou má Harry bral, a aj keď je tma, lesnú cestu mi osvetľujú svetlá motorky. Míňam lesy a jazerá ktoré som si predtým vôbec nevšimla a rôzne drevené kozuby a posedy v hĺbkach lesov.
V diaľke zazriem svetlo. Čím bližšie som, tým viac rozpoznávam budovu a farebné svetlá mi dodávajú odvahu, pridať plyn. Zastavím tak prudko, až sa podomnou zjaví chumoľ piesku z cesty.
Z chaty sa ozýva hlasná rocková hudba a farebné svetlá osvetľujú priestor pred ňou.
Takže on si robí párty?Vojdem teda dnu a hneď ucítim jemný zápach cigariet a alkoholu. Po zemi sú rôzne balíky z čipsov a iných pochutín a z miestnosti opodiaľ je počuť smiech a hudba.
Prejdem teda až k nej a vstúpim dnu.
Zazriem Harryho, ktorý sedí uprostred gauča. Vedľa neho sedí Liam a Zayn, s ktorými som sa nedávno stretla.V kresle sedí ešte muž, s hrdzavými vlasmi a roztomilým úsmevom.
Zarazím sa, keď uvidím lacno oblečené ženy, tancujúce na stole pred gaučom, z čoho sa jedná posadí na Harryho, presne na ono miesto.Vyzerá že nikto z nich nieje pri zmysloch, Zayn sebou kmytá do hudby, Liam v ruke drží nealkoholické pivo a zdá sa že je jediný striezvy. Hrzdavo vlasý muž pohľadom zvlieka jednu zo striptérok.
Priblblo sa smeje a vylieva na Zayna vodku.Harry ten má na tvári priblblý úškrn a pri tom do seba nalieva glgy Jacka Danielsa.
Tá striptérka sa mu krúti v lone a pomaly si sťahuje ramienko jej krátkych šiat.Keď spozorujú ďalšiu cudziu osobu, svoj pohľad uprú na mňa.
Príde mi to ako večnosť, nazrieť do tých zelených očí, no aj večnosť nieje vždy večná, a ten moment sa onedlho skončí. Svoj pohľad od neho odvrátim a pozriem do zeme.„Sasha! Aj ty si prišla?!”
Zatiahne Zayn a postaví sa tackavo z gauča.
„Chcem ti..” zrazu ukáže ukazovákom na zrzavého chlapa vedľa neho.
No po chvíli si grgne.
“-predtaviť Eda! Edo, toto je Harrynkova snúbenika Sashka!”Trepe hlúposti, pri čom sa strašne smeje, akoby to bolo niečo nadmieru vtipné.
Zrzavec - Ed, sa na mňa opilecky usmeje a podá mi ruku.
Prekvapene pozerám aj jeho ruku, no nakoniec ju príjmem.Pevne ju uchopí a začne s ňou besne triasť.
"Ed Sheeran, tuctový gitarista a kamarát týchto troch."
Začne pomaly aby mu bolo rozumieť, keďže je na šrot.Liam mi len venuje úsmev, podľa ktorého poznám, že on jediný je striezvy. Pozriem smerom k Harrymu ktorý sa mračí. Nie veľmi príjemne.
Zrazu sa ozve jeho hrubý hlas. Na to že je opitý je to dosť zvláštne:
„Párty sa skončila.”
Zavrčí.▪️
✨I'AM BACK :)
užite si, nie na dlho :DSíce mám dve predpísané no viac ich asi zatiaľ nevydám ✨
✨All the love ✨
-Vanesa
JE LEEST
Marry Him »h.s ✓
Fanfictie„Nikdy som netúžila dýchať istý vzduch v spoločnosti snobského diabla. V tej chvíli ale každý stratí hlavu, a ja som ju stratila pri ňom." Sasha Lewis žije život ako jej rovesníčky v spoločnosti jej sobeckej matky a otca ktorý je vášnivý workoholik...