33. Fetish Feelings

829 46 3
                                    

Možno to nie je predsa len správne.

„Začni krútiť bokmi a uvidíš, že ťa hudba predsa len pohltí." šepká mi do ucha a keď vytočím hlavu do strany, spatrím jeho oči, ktoré žiaria vďaka svetlám z reflektorou.

Je to ako harmónia no každá sa raz skončí..

Poslúchnem ho a začnem vrtieť bokmi. Neviem v akej silnej extáze pocitov som práve lietala no bála som sa z týchto myšlienok prebudiť.

Jeho telo sa hýbe súmerne s mojím a cítim ako sa o seba otierame. Celé moje telo zažíva šteklivý pocit, motýliky.

Ako sme sa za takú krátku dobu mohli takto zblížiť, ja ho stále nenávidím! Ani pri najmenšom sa v sebe nevyznám.

Jeho pohyby boli prudké ako prírazy proti môjmu zadku. Bolo to tak hriešne, že toto tancovali všetci okolo.

A ja som sa hýbala proti nemu. Podstata tanca mi bola jasná, možno až príliš. Ale páčilo sa mi to. Bolo to zvrhlé.

„Och Sasha. Ani nevieš čo mám chuť s tebou urobiť." vrčal mi do ucha a stláčal mi pevne boky. Nevedela som ako reagovať. Bola som vykolajená z celej tejto situácie.

Čo to s tebou je Sasha. V jeden moment tak určite viem čo chcem. Bolo to aby mi dal on pokoj. No teraz?

Tancujem tu s tou istou osobou sexuálny tanec a bez ostychu sa prezentujem pred ním s domienkou že sa mi to páči.

„Harry ja - ja, prepáč ale ja nemôžem. To všetko. Ty ma mätieš! Tvoje činy sú tak veľmi nepredvídateľné ale aj tak mám pocit že sa točíme stále dookola! Raz sa otočíme o sto osemdesiat stupňov no po chvíli sa vrátim späť o tristo šesťdesiat stupňov a z teba je namyslený krutý mamľas! Jednoducho neviem čo si mám o tom myslieť." zúfalo si vložím hlavu do dlaní.

Počujem ako sa Harry zhlboka nadýchne.
„Poďme na večeru. Odpoviem ti na všetko ale ty odomňa nesmieš odísť Sasha."

Vo svetlách reflektorov sa lesknú jeho oči ktoré sa z nejakého cudzného dôvodu plnia slazami.

„Nechápem prečo Harry. Veď to je presne to čo si ty sám od začiatku chcel. Mňa si bral len ako svoju zábavu na určitý čas a ty sám vieš že mám pravdu." pery mám vytvarované do smutného úsmevu.

Už nevládzem ďalej kričať.

Nemá ani najmenšiu odvahu sa mi pozrieť po tých všetkých klamstvách do očí. Na jednu stranu ho chápem, je to zbabelec.

Medzi nami vládne ticho ako v hrobe.
„Pretože bez teba som nič Sash."

Donúti má sa na ňom zasmiať.

„Harry, aspoň v takejto chvíľke úprimnosti by si si mohol odpustiť tie svoje klamstvá."
On si len otrávene povzdychne a rukou si pretrie tvár.

„Ako ti mám dokázať že to je pravda?"

„Povedať reálnu pravdu?" nadvihnem obočie.
„Ale to je pravda kurva!" zakričí a ja neveriacky krútim hlavou.

Slza ktorá sa mu kĺže pozdĺž línie lícnych kostí y má ešte viac naštartuje mu pekne všetko vyčierniť.

„Šetri si tie falošné slzy k súdu Harry. Do tej doby to hádam obaja prežijeme." poviem rozhodne a otočím sa mu chrbtom.

„Už sa má nikdy nesnaž presvedčiť o takej lži ako práve teraz."

A rozbehnem sa preč. Ignorujem že som tam nechala svoj kabát a kabelku. A aj to ako zle sa mi beží v opätkoch.

„Sasha! Sasha nie, prosím počkaj! Ja ti všetko vysvetlím!"
Počujem kričať Harryho ktorý za mnou beží s červenými očami plných sĺz.

Tak a vážení, toto je oficiálny koniec mňa a Harryho Stylesa.




už nie ste aktívny tak moc, čím viac ste aktívny vy, tým viac som aj ja.

Marry Him »h.s ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang