Mal som kurva krotké nervy. A Sasha túto hranicu rada pokúša. Stojí na tenkom ľade, a ani si to neuvedomuje.
Práve teraz som docela agresívne vbehol do mojej izby.
Mal som pocit že mi srdce pulzovalo v hlave. Moje telo sa triaslo od vrčania.
Moja päsť vyletela ku stene.
Ucítil som tupú bolesť v hánkoch.
V stene ostala mierna priehlbina, no ja som to mal úplne v piči.
V hrudi ma pálilo. Bolo to tak zvláštne.
Schitil som drahú vázu a hodil ju o zem. Mal som všetko a všetkých kurva u riti. Aj Sashu ktorá sedela niekde dole v chodbe, s uplakanými očami.Keď sa mi ten obraz zjavil v hlave, rukou som si drsne prešiel cez vlasy.
Pomasíroval som si svoje hánky, po ktorých stekal pramienok krvi od môjho úderu. Utrel som si ich do servítky a následne som ju hodil o zem. Svoje telo som tiež hodil ale o posteľ. Ľahol som si na brucho a zaspal som.° ° °
Ucítil som ako sa mi niekto hrabe v zadnom vrecku. Chvíľu som bol mierne v šoku, no po nepeknom zistení že je to Sasha, sa mi napli všetky svaly.
Ľad praskol drahá Sasha.Okamžite som vystrelil do sedu a zabíjal ju pohľadom. Snažil som sa aby bol čo najstrašidelnejší. Vylakane poskočila a zakryla si ústa. Môj pohár trpezlivosti práve pretiekol.
Postavil som sa po pár ostrých slovách a sledoval ako vystrašene kráča dozadu. Chcela utiecť, no ja som ju zachytil. Vylakane zhíkla keď som ju hodil na posteľ. Okamžite som sa postavil nad ňu a začal si rozpínať nohavice.
"Harry nie,"zamračí sa na mňa a posúva sa na druhú stranu postele.
Zachytím jej nohy a potiahnem ju späť ku mne.Začnem si po gombíkoch rozopínať čiernu košeľu.
Viem že jej matka, je len sup, ktorý ide po mojich prachoch. No neviem o čo ide Sashe. Ale nepáči sa mi kam to celé smeruje.[S A S H A]
Moje telo ovládne panika.
Čo ak má naozaj znásilní?
Vlastne by to nikto neriešil lebo sme zasnúbení. Ale to neznamená že máme hneď zdieľať intímny život.
Príde mi že tento chlapec nemá zábrany a naozaj mu je jedno ako sa cítim ja.Sledujem ako si stiahne čiernu košeľu.
Ako vždy ma zaujmú malé kresby po jeho koži. Najviac pozornosti venujem motýľovi. Chcem vedieť ich význam, a ani neviem prečo. Asi je to tým že ma tetovania vždy fascinovali, ale matka a otec mi to zakázali. Vraj to len ničí pokožku. No ja som proti ich názoru.
Predsa, každé má svoj skrytý význam.
Niektoré aj dokonca dôležitejší, než vie niekto ako moja matka vydedukovať.Z mišlienok má vyvedie Harry, ktorý sa práve teraz za mnou plazí po štvornožky. Inokedy by mi to prišlo dosť zvodné, no dnes.. som z toho mala skôr hrôzu.
Prinútim svoje telo pohnúť sa, a okamžite zleziem z postele a bežím ku dverám kúpeľne.
Počujem za sebou len jeho krik. "Sasha!" A následne mu zabuchnem dvere pred nosom a zamknem ich.
Počujem ho silno udierať do dverí, no mnou to ani nehne.Moje telo sa trasie a rukami si objímam kolená.
"Okamžite otvor tie skurvené dvere!"zavrčí Harry, ktorého je počuť v malej miestnosti len tlmene.
O chvíľu niečo buchne o dvere, tak silno až poskočím.
"Okamžite otvor lebo tie dvere vyrazím!"
Zhrozene pokrútim hlavou, aj keď to nevidí. Počujem povzdych a následne sa Harry oprie o dvere kúpeľne.
"Neublížim ti."
Tieto slová viac menej nakopnú moje telo k pohybu a ja si dám v duchu facku, za to ako mu bez rozmyslu odomknem dvere.
Stále pred nimi stojí bez košele a mračí sa. No teraz ohodne menej než predtým. Skloním hlavu až ma prekvapí jeho dotyk. Taký nežný dotyk. Zdá sa že aj neho to prekvapí, keď ruku rýchlo odstráni.Pery stiahne do úzkej linky a otočí sa mi chrbtom.
Rozhodnem sa opustiť jeho izbu a tento dom. No Harry má kľúče stále u seba v jeanoch.
"Harry. Rada by som šla domov."odkašlem si keď je už podozrivo dlho ticho.
Ozve sa ironický smiech.
"Nie."povie tvrdo.
Povzdychnem si. Nemôže ma tu držať.
Jednoducho zavolám matke, nech pre mňa príde. Alebo zavolám Niallovi.
Zlý nápad. Rozišla si sa s ním preboha! Mala by si sa už konečne postaviť na vlastné nohy!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Marry Him »h.s ✓
Фанфик„Nikdy som netúžila dýchať istý vzduch v spoločnosti snobského diabla. V tej chvíli ale každý stratí hlavu, a ja som ju stratila pri ňom." Sasha Lewis žije život ako jej rovesníčky v spoločnosti jej sobeckej matky a otca ktorý je vášnivý workoholik...