8.Box And Monster

1.3K 46 5
                                    

"Mali by sme sa vrátiť Harry. Vieš koľko práce by sme mali ešte stihnúť?"poviem hádam až priveľmi falošne.
"Nesnaž sa mne aj sebe klamať, že ti na tej svadbe záleží."uchchtne sa Harry.
"Nezáleží, chcem ísť domov Harold."zamračím sa naňho, aj keď to nemá možnosť vidieť.
"Domov pôjdeš zajtra."povie pohodovo. Nechápavo sa zamračím, ale v momente naňho vylakane pozriem.
"A kde budem spať?"
"U mňa v dome."
"V jednej posteli?"skrčím moje tvarované obočie.
"Myslíš si že nemám hosťovskú izbu?"spýta sa ma rečnícky.
Po chvíli dodá: "mám ich sedem."

Zdvihnem obočie a ironicky zasmejem.
"Egoista."
"Len si uvedomujem svoje hodnoty. Veď moje druhé meno je Sexi."žmurkne a na moment pozrie ku mne, no musí sa obrátiť späť k premávke. Začnem sa smiať a jemne ho buchnem do ramena. Nechcem spôsobiť haváriu. So svojim životom ešte skončiť nechcem.

"Nenahováraj si."poviem.
"Uznaj že som sexi."povie 'zvodne' no na mňa tento jeho tón hlasu veru neplatí.
"Len v snoch, Styles."
"V tých vlhkých čo?"
Naštvane naňho zavrčím. Koleduje si o ranu mojou päsťou pekne do toho jeho hnusného ksichtu. On sa len víťazne usmieva.
"Nie. V tých horrorových."
Na to si len odfrkne, a našťastie je ticho.

*

Zastavíme pred veľkou červenou budovou. Osvetlená je farebnými svetlami s nápisom fitness centrum.
S nadvihnutým obočím pozriem k Harrymu, ktorý si na hlave začne robiť drdol. Svedčí mu to.
"To si ma nemohol vyhodiť doma? Mohol si si ísť zacvičiť aj sám."poviem mierne nabrúsene a provokačne.
"Chcem vydieť aké si nemehlo, keď cvičíš."povie s úškrnom s vydá sa ku vchodu budovy.
"Aby si nebol prekvapený, Styles."poviem povýšenecky. Samozrejme hrane. Nie som snobka on.
"Takže začíname s oslovovaním prezvyskami Lewisová?"
"Už to tak bude, Styles."

Zastavíme pri pulte kde stojí mladá recepčná. Žiarivo sa usmeje na Stylesa a viac sa ohne aby na nás vystrčila tie jej plastické dvojčatá.
"Dobrý deň. Čo si želáte?"našpúli pery a jej peroxidovo oranžové vlasy si začne namotávať na prst.
"Chcel by som využiť vaše fitness centrum. Tu s mojou snúbenicou."povie s úsmevom Styles a ako výdím, vôbec si ju nevšíma.
Prekvapene naňho pozriem no on mi len venuje bozk na líčko. Mám sto chutí utrieť si líce.
"I-iste."povie koktavo recepčná a začne niečo ťukať do monitoru.
"Fajn. Potom sa zastavte zaplatiť."povie recepčná.
"Ďakujeme. A nabudúce, by ste si najprv mali zistiť stav, než začnete koketovať."žmurkne Styles a potiahne ma za ruku smerom do chodby, označené ako šatne.
Už vidím len červeň recepčnej a začnem sa smiať. Harry sa ku mne pridá a ja zastavím pri dverách, ktoré sú tu ako jediné.

"Počkaj, to ako muži aj ženy majú spoločnú šatňu?"
"Áno. Tu hej."povie s úškrnom. Ten idiot má som vzal naschvál, aby...Ach! Ja ho tak nenávidím!
Vojdem do šatní, kde to vyzerá úplne jednoducho. Hnedé drevené lavičky, biele kachličky, zrkadlá, sprchy, fény a rôzne iné prípravky.
"Idem sa prezliecť. Ty zo sebou niečo urob."povie s úškrnom Styles. Len ho prepálim pohľadom, no to už vstúpil smerom do kabínky.
Náhodou som si dala pod sveter dala športovú podprsenku. Teraz mi to prišlo vhod. Pozriem sa po miestnosti, kde zazriem kôpku s čiernym oblečením. Spoznala som športové legíny. Vezmem jedny čierno modré čo sa mi hodia k podprsenke. Gumičku si zo zápästia stiahnem a vlasy zviažem do vysokého chvosta.

Ozve sa zabvízdanie. Otočím sa k Stylesovi, ktorý na mňa s obdivom pozerá. Moja postava nieje dokonalá, no nepríde mi že som tučná. Som chudá ale postavu modelky jednoznačne nemám.
Skloním hlavu a kúsnem si do spodnej pery. S úškrnom pozriem k Harrymu.
Na sebe má biele tričko a čierne teplákové kraťasy.
"Tak čo Styles? Ako dlho budeš civieť?"spýtam sa uštipačne.
Len sa na mňa zamračí a vykročí zo šatní.
Pohnem sa poslušne za ním. Ocitneme sa vo väčšej bielej miestnosti s rôznymi nástrojmi na posilovanie. Rôzne závažia, činky, boxovacie vrece a iné. Veľmi sa v tom nevyznám.

Marry Him »h.s ✓Where stories live. Discover now