Ik trek mijn pyjama uit en trek een nieuwe spijkerbroek aan die ik nog niet heb gedragen. Ze zijn iets strakker dan mijn normale broeken maar de rest van mijn broeken zitten in de was dus ik heb geen keuze. Daar boven draag ik een zwarte mouwloze blouse met kant op de schouders.
“Wow, je outfit is eigenlijk best leuk.” Zegt Steph. Ik ga er maar vanuit dat het een compliment is, ondanks haar verraste toon. Ik lach en ze probeert me weer eyeliner aan te bieden.
“Deze keer niet.” Zeg ik, terwijl ik eraan denk hoe uitgesmeerd van mijn tranen het de vorige keer was. Waarom ga ik ook al weer mee?
“Molly haalt ons op in de plaats van Niall, ze sms’te net dus ze zal er zo wel zijn.”
“Ik denk dat ze me niet mag.” Ik weet dat ze me niet mag.
“Oh jawel, ze is gewoon iets te eerlijk en ik denk dat ze een beetje geïntimideerd is door je.”
“Door mij? Waarom zou ze in hemelsnaam geïntimideerd zijn door mij?” Lach ik. Ik ben degene die geïntimideerd is door haar.
“Ik denk omdat je zo anders bent dan de rest van ons.” Zegt ze en glimlacht. Ik weet dat ik anders ben maar voor mij zijn zij de vreemden. “Geen zorgen om haar, ze is bezet vannacht.” Lacht ze.
“Door Harry?” Vraag ik voor ik mezelf kan stoppen. Ik zie hoe ze haar wenkbrauwen ophaalt naar me.
“Nee, waarschijnlijk door Zayn. Ze verandert elke week van jongen.” Dat is iets gemeens om te zeggen over je vriendin, maar ze glimlacht.
“Harry is niet haar vriendje?” Ik denk weer terug aan hoe ik ze vond, zoenend op een random bed, vorige week.
“Absoluut niet. Harry date niet. Hij kloot een beetje met meisjes maar hij zal nooit iemands vriendje worden. Nooit.”
“Oh.” Is al dat ik kan uitbrengen. Ze geeft me een vreemde lach en pakt haar tas.
“Let’s go!” Ze pakt mijn arm en sleurt me mee naar buiten.
Het feestje is hetzelfde als vorige week, veel mensen, dronken mensen overal. Waarom bleef ik niet gewoon in mijn kamer? Molly verdwijnt meteen wanneer we aankomen en ik blijf achter, zittend op de bank. Na een halfuur loopt Harry langs.
“Je ziet er.. anders uit.” Zegt hij en ik sta op. Zijn ogen glijden langs mijn lichaam naar beneden, en weer terug omhoog. Hij probeert niet eens te verbergen dat hij naar mijn lichaam kijkt. Ik blijf stil en zijn ogen ontmoeten die van mij. “Je kleding past je eindelijk.” Lacht hij. Ik rol mijn ogen en wenste dat ik in mijn normale kleding was gekomen. “Ik ben verrast om je hier te zien.”
“Ja.. Ik ben verrast dat ik hier weer terecht ben gekomen.” Zeg ik en ik loop weg. Hij volgt me niet, maar om de één of andere reden wenste ik dat hij dat wel had gedaan.
Een paar uur later is Steph weer dronken, nouja, iedereen is weer dronken. “Laten we truth or dare spelen!” Zegt Zayn en de kleine groep getatoeerde vrienden verzamelen zich om de bank. Molly geeft me een fles alcohol aan Niall en hij neemt een grote slok. Harry’s hand verbergt het hele bekertje als hij een slok neemt.
Iedereen stempt in om een dronken spel truth or dare te doen, wat naar mijn idee nooit goed af kan lopen. Een andere punk komt bij ons zitten, wat de groep laat bestaan uit Harry, Zayn, Niall, Niall’s kamergenootje Tristan, Steph, Molly en het nieuwe meisje.
“Doe mee, Tessa!” Zegt Molly.
“Nee, liever niet.” Zeg ik en ik kijk weg.
“Ze zou spelen, maar dan zou ze voor vijf minuten moeten stoppen met een tutje zijn.” Zegt Harru en iedereen lacht, behalve Steph. Zijn woorden maken me boos, ik ben geen tutje. Ja, ik geef toe dat ik niet wild ben ofzo, maar ik ben geen tutje. Ik schiet een blik naar Harry en ga dan met gekruisde benen tussen Niall en het nieuwe meisje in zitten. Harry lacht en fluistert iets in Zayn’s oor voor ze beginnen.
De eerste truth or dare’s houden in dat Zayn uitgedaagd werd om een hele fles bier leeg te drinken, Molly om haar bh te laten zien aan de hele groep (wat ze nog deed ook) en het uitvinden dat Steph piercings heeft in haar tepels.
“Truth or dare Theresa?” Vraagt Niall en ik slik.
“Truth?” Zeg ik en Harry mompelt ‘Natuurlijk’. Ik negeer hem en Niall wrijft in zijn handen.
“Ben je nog maagd?” Vraagt hij en ik verslik me. Niemand lijkt geschokt door de vraag, behalve ikzelf. Ik voel mijn wangen rood worden en zie de humor op iedereens gezicht.
“Nou?” Zegt Zayn. Ondanks dat ik nu heel graag weg zou willen rennen, knik ik gewoon. Natuurlijk ben ik nog maagd, het verste dat ik en Noah zijn gegaan is dat we zoenden en hij mij kont aanraakte.
Niemand lijkt verrast door mijn antwoord. “Dus je hebt al twee jaar een vriendje, en je hebt geen seks gehad?” Vraagt Steph en ik schuif ongemakkelijk op mijn plek. Ik schud mijn hoofd.
“Harry’s beurt.” Zeg ik, hopend dat ik de aandacht van mezelf af hou.
JE LEEST
After // Dutch
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen in...