Wanneer mijn lippen die van Harry aanraken voel ik hem diep ademhalen. Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben, maar ik kan niet stoppen. Zijn mond proeft net als ik me voorstelde, ik proef de smaak van mint op zijn tong wanneer hij zijn mond iets opent en me zoent. Écht zoent. Zijn warme tong draait om die van mij en ik voel het koude metaal van zijn lip piercing in de hoek van mijn mond. Mijn hele lichaam voelt verlamd, ik heb me nog nooit zo gevoeld. Hij brengt zijn hand naar mijn gezicht en left het op mijn gebloosde wangen, voor ze naar mijn heupen gaan. Hij trekt zich een beetje terug en plant een kusje op mijn mond. "Tess," Ademt hij voor hij zijn mond weer op de mijne brengt en zijn tong weer naar binnen glijdt. Mijn gedachten staan op 0 en de sensatie van dit moment neemt mijn lichaam over. Hij pakt mijn heupen en brengt ze dichter naar de zijne terwijl hij op zijn rug gaat liggen, nog steeds zoenend. Niet zeker wat ik moet doen met mijn handen, leg ik ze maar op zijn borst en ik klim op zijn schoot. Zijn huis is warm en zijn borst beweegt op en neer van zijn snelle ademhaling. Hij haalt zijn mond van de mijne en voordat ik kan protesteren beweegt zijn mond richting mijn nek. Ik voel elke beweging die zijn tong maakt en het gevoel is geweldig. Hij trekt zachtjes aan mijn haar zodat mijn hoofd net boven de zijne blijft en hij gaat verder met het zoenen van mijn nek. Zijn tanden grazen naar mijn sleutelbeen en ik kreun, het gevoel schiet door mijn hele lijf wanneer hij zachtjes aan mijn huid zuigt. Ik zou me schapen als ik niet zo onder invloed was van Harry en de alcohol. Ik heb nog nooit iemand zo gezoend, zelfs niet Noah. Noah!
"Harry... stop." Ik herken mijn eigen stem niet eens. Het is laag en schor en mijn mond is droog. Hij stopt niet. "Harry!" Zeg ik opnieuw, mijn stem helderder dan net en hij laat mijn haar los. Ik kijk in zijn ogen, ze zijn donkerder en zijn lippen zijn en donkerdere kleur roze en gezwollen van het zoenen. "Dit kan echt niet." Zeg ik, al wil ik hem blijven zoenen maar ik weet dat het echt niet kan.
Zijn lieve blik verandert in een paar seconden en hij staat op van het bed, waardoor ik van zijn schoot op het bed val. Wat gebeurde er net? "Het spijt me." Is het enige waar ik op kan komen. Het voelt alsof mijn hart elk moment kan exploderen.
"Wat spijt je?" Zegt hij en hij loopt naar zijn kast. Hij pakt een zwarte shirt en trekt het aan. Mijn ogen schieten naar zijn boxer en ik zie dat hij strakker zit aan de voorkant. Ik bloos en kijk weg.
"Voor.. het stoppen." Of voor het zoenen, maar ik weet niet zeker of ik daar spijt van heb dus daar zeg ik niets over.
Hij lijkt ongeïnteresseerd. "Oke?"
"Of voor dat ik je zoende... ik weet niet waarom ik dat deed." Vertel ik hem terwijl ik overal behalve naar zijn ogen probeer te kijken.
"Het was maar een kus, mensen zoenen wel vaker." Voor een of andere reden doen zijn woorden pijn. Niet dat het mij uitmaakt dat hij niet voelde wat ik voelde. Wat voelde ik? Ik weet dat ik hem niet leuk vind, ik bedoel, ik ben dronken en hij is knap en het was een lange nacht. De alcohol liet me hem zoenen, en ergens diep van binnen probeer ik te ontkennen hoe graag ik het nog eens wil doen. Hij was gewoon zo aardig net, vast daarom.
"Kunnen we er geen probleem van maken dan?" Vraag ik, ik zou gek worden als hij dit aan iemand zou vertellen. Dit is niets voor mij, dronken worden en vreemdgaan op een feestje.
"Geloof me, ik wil ook niet dat iemand hierover weet. Hou er nu over op." Snauwt hij.
"Je bent jezelf weer zie ik?" Vraag ik geïrriteerd.
"Ik ben nooit iemand anders geweest, denk nu niet dat omdat je me gezoend heb -tegen mijn wil in- we nu een band hebben of zo."
Au. Tegen zijn wil in? Ik voel nog steeds hoe hij mijn haar vastpakte, hoe hij me op zijn schoot trok en hoe hij 'Tess' fluisterde voordat hij me weer zoende. "Je had me kunnen stoppen." Zeg ik en ik sta op.
"Moeilijk." ZEgt hij en ik voel de tranen weer opkomen. Hij maakt me zo emotioneel. Ik vind het frustrerend hoe hij nu eigenlijk zegt dat ik hem gedwongen heb om met me te zoenen. Ik houd mijn hoofd in mijn handen terwijl ik naar de deur loop.
"Je kan hier blijven vannacht als je nergens anders heen kan gaan." Zegt hij stilletjes en ik schud mijn hoofd. Ik wil niet meer bij hem in de buurt zijn. Dit is allemaal een deel van het spelletje dat hij met mij speelt. Hij biedt me aan om in zijn kamer te blijven zodat ik denk dat hij een normaal persoon is, daarna sticht hij hier brand of knipt hij mijn haar ad terwijl ik slaap.
"Nee, bedankt." Zeg ik en loop de kamer uit. Wanneer ik van de trap loop denk ik dat ik hem mijn naam hoor roepen, maar ik loop door. De koude wind voelt goed tegen mijn huid en ik ga weer op het stenen muurtje zitten en zet mijn telefoon aan. Het is bijna vier uur. Ik zou over een uur wakker moeten worden om een douche te nemen en te beginnen met studeren, maar in plaats daarvan zit ik op een stenen muurtje, alleen en in het donker. Ik lees de sms'jes van Noah en mijn moeder. Natuurlijk heeft hij het haar verteld. Ik kan niet eens boos op hem worden, want ik ben net vreemdgegaan. Ik typ het adres van mijn studentenhuis in op de navigatie op mijn mobiel en begin te lopen.
JE LEEST
After // Dutch
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen in...