9

6K 279 8
                                    

POHLED CHARLOTTE

Po odehrání písničky jsem se rozhodla jít ven, do parčíku. Chvilku jsem se procházela, ale pak jsem si uvědomila, že bych měla vyrazit na další hodinu.

Když jsem přišla do školy, zrovna zvonilo. Stáhla jsem si níž kapuci a vyšla ke třídě. Ve dveřích jsem potkala celkem mladou a příjemnou učitelku. Jen na mě mrkla a společně jsme vešly do třídy. Chtěla jsem si sednout dozadu, jenže byly volné jen dvě místa. Úplně před učitelčiným stolem a vedle nějakého kluka, co vypadal jako bad boy, který se se mnou vyspí i na záchodech. Jako pěkný byl, blonďák s hnědýma očima a piercingem v nos. Už sundával batoh ze židle, ale já si to zamířila do první prázdné lavice. Celá třída vypadala překvapeně, ale já to ignorovala. Vytáhla jsem si blok a začala si kreslit. Nakonec z toho vznikla celkem hezká kresba kočky, miluju tyhle zvířata. Zazvonilo, tak jsem si schovala věci, jenže jsem si uvědomila, že jsem vůbec nevnímala učitelku. Nakonec jsem jen pokrčila rameny a vstala. Hodila jsem si na rameno batoh a vyšla na chodbu, jenže mě někdo najednou zatáhl do prázdné učebny. Začala jsem se bránit, ale ani jsem vlastně nevěděla, proti komu, protože to byla celkem tmavá místnost. Rychle jsem rozsvítila a uviděla jsem postavu s kapucí, jak ke mně jde. Rychle jsem se nadechla a chtěla ho kopnout, jenže mě zastavily klučičí ruce. Dotyčný si sundal kapuci a hned, jak jsem uviděla Shawna, jsem si oddechla.

,,Panebože, ty jsi mě vyděsil!" skoro jsem zakřičela.

,,Psst a promiň, nechtěl jsem, ať mě někdo pozná. Potřebuju s tebou mluvit" řekl a mi se rozklepaly nohy. Co když zjistil, že jsem to já? ,,Zaprvé, omlouvám se za včerejšek, že jsem tak vypadl, na něco jsem si vzpomněl. A ta druhá věc, slyšel jsem tě zpívat a hrát."

,,Jak?" vyklouzlo mi skoro neslyšně. ,,Vrátil jsem se. Mám to i natočené" řekl a já jsem překvapeně vydechla a stiskla rty.

POHLED SHAWNA

,,To mi jako vyhrožuješ?" řekla dost ostře.

,,Ne, vůbec jsme to takhle nemyslel" řekl jsem. Vůbec mě nenapadlo, že by to takhle mohla vzít.

,,Jenom jsem ti chtěl říct, že by ses mohla proslavit, máš strašně velký talent" Řekl jsem. Je to pravda, navíc, strašně bych chtěl zjistit, jak doopravdy vypadá. Pod neforemným oblečením jí ani nedokážu moc rozeznat postavu. Taky mě strašně zajímá, jaké má oči. Nebesky modré, živě zelené, nebo hnědé, jako já? Viděl jsem jen plné, rudé rty vykrojené do srdíčka a sem tam nos.

I met you (part 1)Kde žijí příběhy. Začni objevovat