21

4.9K 235 9
                                    

O TÝDEN POZDĚJI

Za pár hodin mám se Shawnem rande, hrozně se těším a zároveň bojím. Co když to nějak zkazím? Díkybohu, když se matka dozvěděla, že s ním jdu ven, celý týden mě s otcem nechali na pokoji. Sice jsem si ještě odskákala ten krvavý obtisk, ale hned další den jsem si domluvila to rande, takže jsem konečně spala v klidu.

Když se začne blížit šestá hodina, začnu se chystat. Obleču si černé silonky, co mi zakryjí všechny modřiny. Na to si oblíknu černou přeskládanou sukni (která má délku akorát na zakrytí obvazu) a do ní si zastrčím černé upnutější tílko. Bohužel mám ještě dost viditelné šrámy po rukách, tak si na to hodím jedovatě zelený rolák v tmavém odstínu, co je tenký a celkem elegantní, takže vypadá pěkně. Ještě si kolem krku zavěsím řetízek s přívěskem ve tvaru křídla, ve kterém jsou černé kamínky. Je drobný a strašně pěkný. Na ruku dám náramek se stejným, akorát menším křídlem a pomalu se prohlídnu v zrcadle. Vlasy si rozčešu a dám si řasenku na už dlouhé a tmavé řasy. Popadla jsem malou kabelku v barvě roláku a hodila do ní peněženku s mobilem a klíčema. Ještě jsem se navoněla vanilkovou voňavkou a přetřela rty, když se ozval zvonek. Sešla jsem dolů a uviděla matku, jak se baví se Shawnem. Hrozně mu to slušelo, měl košili a džíny. Rychle jsem vkročila do předsíně, aby si mě všimli, než matka něco řekne.

,,Moc ti to sluší" zareagoval hnedka Shawn. Jen jsem lehce zrudla a matka mě objala. Cukla jsem sebou, ale zamaskovala jsem to zakašláním.

,,Užijte si to, děti" usmála se na nás a podala mi černý kabát. Ještě jsem si nazula baleríny a vyrazili jsme k autu. Shawn mi otevřel dveře a já se zhluboka nadechla.

Po večeři v jedné útulné restauraci jsme se šli projít. Nakonec jsme se zastavili u nádherného výhledu. Chvíli jsme tam tak stáli, ale nakonec jsme si sedli na nedalekou lavičku. Najednou mě Shawn chytil za ruku a propletl si se mnou prsty. Podívali jsme se na sebe a on se ke mně nahnul. Chtěl mě políbit, ale já jsme uhnula, a tak mi dal jen pusu na líčko. Zmateně se na mě podívala já jsem začala koktat.

,,V-víš, je to trochu r-rychlé, přeci jen jsme s-se p-pár let neviděli" řekla jsem s pohledem zarytým do země.

,,Jo, promiň, nějak jsem na to zapomněl" omluvně se usmál Shawn.

,,V pohodě" vyhrkla jsem rychle. ,,Půjdeme?" zvedla jsem se ve snaze ukončit tenhle rozhovor. Jen kývla a došli jsme zpět k autu.

...

Ahoj, ještě druhá kapitolka. Zaprvé, moc děkuju za ty tři hlasy, co jsem dostala na 20 kapitolku, mezitím co jsem psala 21. Taky se omlouvám za neaktivitu, ale znáte to-pololetí atd.. Taky se omlouvám za možná trošku nezajímavé kapitolky, ale hlavní události budou až po zodpovědění asku, protože by se tam nějaké otázky zodpověděly a to nechci. Jinak ještě jednou děkuju!

I met you (part 1)Kde žijí příběhy. Začni objevovat