Todoroki’nin ağzından
Annem bana ne olduğunu, iyi mi olduğumu sorup durmaya başlamıştı. Bense ona her ne kadar iyiyim, bir şey yok desene de ikna edememiştim. (salakvücut) olay daha fazla uzamasın diye annemin elini tuttum ve gözlerine bakıp "İyiyim ben anne." dedim. Benim bu sakın tavrım onu rahatlatırken yavaşça tüyme vaktim geliyordu.
ERTESI GÜN
Evden çıkmış otobüse binmiş okula doğru gidiyordum. Meselef okulla evim arasında bir sürü durak vardı ve yine malesef ki her durakta duruyorduk ama yolcu hiç azalmıyor aksine artıyordu. En son kafamı cama yaslamış giriş kapısına bakıyordum. Onunla aynı otobüsteyim. Fuck ne yapmam lazım. Ben ne yapacağımı düşünürken o onca insanın arasından geçip yanıma gelmişti bile. "Todoroki, sana bir şey mi yaptım?" nE? Onda bu izlemimi bırakmıştım. Elimi kafama koydum ve içimden(beynimiskym) dedim. "Özür dilerim." şimdide özür diliyordum. Elimi kafamdan çektim ve ona göz ucuyla baktım. Kafasını yere eğmiş elleri ile uğraşıyordu. Yaptığı hareketler gözüme o kadar kawai geliyordu ki. Saçma bir mutluluk ve cesaret patlaması ile ona sarıldım.
Ben söyleyim bu kitap başlı başına bir hata. Elimden geldiğince düzeltmeye ve daha anlamlı yapmaya çalışıyorum ama pek işe yaradığı konusunda emin değilim. Tekrardan okuyan herkese teşekkür ederim. ❤️Seviliyorsunuz.🖤💜