Todoroki’nin anlatımından
Okula varmış sınıfta yerlerimize oturmuştuk. Otobüste kafasını kaldırıp yaklaştığımızda keşke öpseydim. Keşke daha fazla sarılsaydım. Aklımdan hala bunlar geçiyordu. Ona sarıldığımda o tatlı bedeni benimle olmuştu. O küçük beli,tutunacak bir yer olmadığından tişörtüme tutunan elleri, göğsüme yaslanan kafası. Ne kadar da güzel kokuyordu... Bana geri satılmıştı. Bh sefer o beni kollarına almıştı. Onu her düşünmeye başladığımda kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu. Evet onu seviyordum. Platonik olsa da buna kabuldüm. Söyleyemezdim.
Midoriya’nın anlatımından
Yerime geçmiş olanları düşünüyordum ta ki Aizawa sensei içeri girene kadar. Herkes ayağı kalkmış bize oturun komutunu vermesini bekliyordu. "Oturabilirsiniz." bugün hiç de uyuşuk görünmüyordu. Bir şeyler oluyordu. Aaa doğru ya sınav vardı. Bütün bu olanlar sınava olan ilgi odağımı altüst etmişti. Herkes çok sessizdi, kacchan bile. Eline tebeşir aldı ve teker teker herkesin ismini yazmaya başladı. Kendi ismimin yazılmasını bekliyordum. Todoroki den sonra hemen benimki yazılmıştı ama Todoroki x Midoriya nE onunla mı savaşacaktım. Yine. Hiçbir şey anlamamış ve todoroki ile savaşmamak için dua ederken altımızda Bakugou x Iida yazdı. Bu ne kadar da saçma bir sınavdı. Yerimde durup diğer kişilerin adlarının da yazılmasını bekledim.
Herkesin adı yazılmıştı. Aizawa sensei tebeşiri yerine koydu ve öksürüp sesini ayarladı. Gördüğünüz gibi dörder dörder yazdım. Bu dört kişi iki takım halinde birbiri ile savaşacak.
1. Grup
Todoroki x Midoriya
Bakugou x IidaNeeee!!!! Işte şimdi bitmiştim. Zaten kacchan beni dövmek için yer arıyordu.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. 💜🖤❤️😎