[Hikayeye başmadan önce buraya başlama tarihlerinizi yazabilirsiniz.💋]
Konu: Derslerinde pek başarılı olmayan, arkadaş çevresiyle mizahî bir ilişki içersinde olup, aile baskısıyla mücadele veren ve bunların yanında hayatına yeni girecek olan insanlarla ve özellikle gelecek zamanlarda başı beladan, koşuşturmacadan ve kötü insanlardan kurtulmayan bir genç kızın ve etrafındaki dostlarının hikâyesini cinsellik barındırmadan aktaran bir hikâyeyi konu edinmekte.
Aklıyla ve kalbiyle değilde libidosuyla yaşayan tek hücreli kitleler varsa, onlara notcuk: 17 yaşında gençler için cinsellik barındıran ögeler yazmamı bekleyenler, nah bekler! Kısacası hikâyemiz yetişkin içerik değildir fakat, küfür içerir.
Tür: Genç kurgu/ Mizah/ Dram
Lütfen, Paragrafları yorumsuz bırakmayınız.
●BÖLÜM 1● "Zayıf"
Kırk dakika...
Kırk dakikalık bir zaman dilimini daha vakimin boş düşüncelerlimle çöp etmişim gibi hissetmem normal miydi?
Ne vardı yani kırk dakika boyunca; uçan balonların atmosferin kaçıncı katına kadar ulaşabilidiğini veya kaç metre yükseklikte patladığını merak etmekte... iki kaşıkla iki elini kullanarak yemek yenip yenilmeyeceğini düşünmek ya da renkli boya kalemlerimle silgi ve kalem tıraşı suşi gibi düşünüp, aynı boydaki iki keçeli kalemlerimi çekiklerin kullandığı yemek çubuğu olarak hayal edip; çubuklarla yemek yiyip yiyemeyeceğimi düşünmekte ne gibi bir sakınca olabilirdi ki?
Evet. Çok boş bir insandım. Farkındayım. Ama ne yapayım? Elimde değildi. Dikkat dağınıklığı fazla olan biriydim ki sanırım derslerle arası iyi olmayan tüm insanlar bunu bir hastalık bahanesi olarak kullanıyordu. Niye ben de kullanmayayım ki?
Elbette tembel bir öğrenci değildim. Fakat çalışkanda değildim. Tamamen iki tarafın ortasında melez öğrencilik yapmaktaydım. Bazı dersleri ve hocaları sevmesemde, anlatımındaki mükemmellikten dolayı hocaları dinlemek çoğu zaman olmasada bazı zamanlarda keyifli olabiliyordu.
Keyif demişken... Nihayet keyifli bir edebiyat dersinden sonra, sonunda teneffüs zilinin çalışını duymuştum. Ne kadar keyifli olursa olsun dersler bir süre sonra inanılmaz sıkıyordu. Yanımda oturan Gamze'ye dönüp geçen teneffüsten yarım kalan muhabbetine devam etmesini istedim. Bana yeniden uzun zamandır sosyal medyadan plotonik olduğu o çocuğu anlatıyordu.
Arkadaşım olarak kendisini, dış görünüşüleri ne kadar iyi olsada sosyal medya gibi sanal bir ortamdan birilerine ilgi duymaması gerektiğinin çok çocukca olduğunu defalarca anlatsamda bizim kıt kafalı beni anlamamakta ısrar ediyordu.
Hadi diyelim çocuk o kadar icon girl takipçilerinin arasından bizim bu malı buldu konuştular hatta şu manita işlerine girdiler.
Sonrası var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HENÜZ ON YEDİ
ActionHenüz on yedi yaşında aşkla tanıştım. Hayır. O beni değil, ben onu bulmuştum. Evet. Ben bir öğrenci, o ise bir öğreticiydi. Fakat, bir sınıfta tanışmamıştık. Doğru. O öğretiyor, ben ise öğreniyordum. Fakat onun öğrettiği ve benim öğrendiğim şey ma...