•VI• "Taziye"

1.1K 74 32
                                    

Lütfen, paragrafları yorumsuz bırakmayınız.💋

Medya|ORKUN|

●BÖLÜM 6● "Taziye"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 6● "Taziye"

-1 HAFTA SONRA-

Uzun ve sıkıcı geçen bir günden sonra sonunda uzun teneffüs olmuştu. Bu uzun teneffüsü bütün gün yüzü asık olan Orkun'nun başına gelenleri dinleyerek geçirdik.

Bize bu haftasonu başına gelen üzücü Otobüs macerasını anlattığında, başına gelen bu talihsizlikten ötürü sadece onu telkin etmekle geçirdik. Kızın biri onu otobüsün içinde sapık ilan etmiş az kalsın otobüstekiler tarafandan dayak yiyip hastahanelik olacakmış son anda kızdan yalvararak özür dilemiş ve o şekilde kız 'yanlış anlamışım' deyip, dayak atmaya hazır adamları durdurmuşta, çok şükür bizimki de bu şekilde son anda dayaktan Kurtulmuş. Bizimki teneffüsün bitmesine rağmen hâlâ kızın arkasından söyleniyordu.

"Kıza elimi sürmedim diyorum. Kız adımı sapığa çıkardı. Bana ya! bana ...sapık dedi. Tamam benim bir kız kardeşim yok ama bir kız kardeşten öte iki arkadaşlarım var. Sen söyle Gamze sence ben öyle biri miyim?"

Gamze, Orkun'un isyan ederkenki o haline gülse mi? yoksa Orkun'un yaşadığı bu iftiradan dolayı üzülse mi? bilemeyecek bir yüz ifadesiyle başını sağa sola sallayıp "Hayır değilsin tabii." Dedi. O sıra aklıma takılan ayrıntıyla konuşmaya başladım.

"Ben anlamadım. Madem kıza hiçbir temasta bulunmamana ve de ellerinin biri telefonda biride otobüsteki tutunma askısındaydı. Bu kız nasıl sana sapık diyebiliyor ki? Sonuçta iki elinde doluymuş ve birbirinize arkanız dönükmüş. Yani aranızda bir temas olması imkansız."

"Def anlattıklarımı dinlemiyor musun? Kız manyak diyorum. Manyak olmasa iftira atar mı?"

"Öyle değil Orkun. Kız böyle etrafı velveleye verdiğine göre senin dışında biri bu kıza bir şey yapmış, yanlış hatırlamıyorsam sen arkamda bir adam vardı demiştin.Bana kalırsa ne yaptıysa bu adam yaptı ve fark edildiğini anlayınca bir şekilde sıvıştı ve kızda arkasını dönünce seni gördü ve sen sandı."

Orkun biraz düşünür gibi yapıp,
"Haklısın arkam dönüktü ve arkamda o kız yoktu bir adam vardı. Hatırladığıma göre O adam durakta iner inmez kız arkasını dönündüğü gibi beni gördü. Sonra zaten beni görmesiyle 'sapık' diye bağırıp bana vurması bir oldu. Yani her şey ani gelişti."

Gamze, "Demek ki o zavallı kıza biri gerçekten bir şey yapmış." diye üzüldüğünde Caner,

"Gamze haklı abi ve Defne'nin anlattıkları doğruysa o kız senin söylediğin gibide manyak filan değil. Biri gerçekten ona bir şey yaptı ve o da aranızdaki gerçek sapık kaçtığı için sen sandı."

HENÜZ ON YEDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin